brand

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DarkAngel25, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Sit is wat ik vond. Onbegrijpelijk!

'Verdachte Cuijk had ruzie met slachtoffer'

De 23-jarige verdachte van de woningbrand in Cuijk had de avond ervoor ruzie met een van de drie slachtoffers. Dat heeft de moeder van de man gezegd tegen Omroep Brabant.

Bij de brand kwamen een vrouw en haar twee tienerdochters om het leven. De verdachte zou met de jongste dochter om zijn gegaan. Zijn moeder zegt tegen Omroep Brabant dat hij haar niet meer mocht zien omdat ze veel te jong voor hem was. Haar zoon zou psychische problemen hebben. Hij woonde de laatste paar weken niet meer thuis, maar op een camping.

Het huis waarin het gezin woonde is door de felle brand volledig verwoest. Een paar buurmannen probeerden de moeder en haar dochters nog te redden, maar door de hitte en omdat de rolluiken voor de ramen dicht zaten lukte dat niet. Toen de brandweer het huis eindelijk binnenkon, werden de drie lichamen gevonden.

De brand werd vannacht om 02:30 uur ontdekt. De avond ervoor zou de 23-jarige man ruzie hebben gehad met een van de twee meisjes. Het is niet bekend waar de ruzie over ging. De verdachte is door de politie aangehouden, nadat hij de hele dag in een telefoonmast had gezeten.

De oudste dochter was net geslaagd en zou vanavond haar VMBO-diploma krijgen. De school heeft besloten de diploma-uitreiking voor andere leerlingen niet door te laten gaan.

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik ken die meisjes en hun moeder niet, maar ik ken wel degene die het gedaan heeft.
    En mèn wat ben ik BOOS! Hij heeft echt een heleboel op zijn geweten
    en had jaren terug al opgesloten moeten worden, maar omdat hij een stoornis heeft werd hij elke keer na een paar dagen weer vrij gelaten!
    Echt heel erg dat dit er nu van gekomen is.

Op omroep brabant staat dat buurtbewoners van die ..... altijd bang zijn geweest dat hij zoiets zou doen, en dat het dan hun huis zou zijn.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @Moes: ik kan op dit moment even niks relativeren moe ik zeggen. Ik ben ontzetten kwaad!! Niet alleen op hem maar ook op GGZ en daarvoor Jeugdzorg. Die hebben hem laten vallen. Ik vind dat mensen die een bepaalde stoornis hebben en net zoals hij meerdere keren de fout ingaan gewoon opgesloten moeten worden.

Zoals iemand hier al zei verpesten de slechte (met een stoornis) het voor de goede (met een stoornis) die er wel beter mee om kunnen gaan. En sorry dat ik misschien hard overkom maar ik vind een stoornis geen vrijpleiter om dan maar even dingen te doen die niet mogen.

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Op school hangt ook een vreselijke sfeer. Ze hebben de ramen afgeplakt zodat de kinderen het niet zien maar alleen de lucht is al vreselijk... :(

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja die lucht roken we gister bij schoonouders ook. Die kijken recht op het huis.

Vanavond is er voor de carnavalsvereniging waar Ilse bij zat een bijeenkomst.

Als je ook naar buiten kijkt is het vreselijk weer. Regen en wind. Past precies bij hoe iedereen zich voelt.

We hoorde wel dat de verdachte al eerder brand zou hebben gesticht. En je hoort dan ook weer dat GGZ zich helemaal niet heeft teruggetrokken maar dat de moeder van de verdachte het niet eens was met GGZ.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Zo triest hé... ALTIJD als het te laat is....

Soms denk ik hé dan wordt je als je een kind krijgt helemaal gescreend door het CB maar joh als je al een keer brand hebt gesticht is het och ja we zien wel waar het schip strandt?!

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Serieus? Ben ik de enige die daar nou z´n vraagtekens bijzet dan? 14 en 23?

Even afgezien daarvan.... wat een drama dit.... echt kippevel tot in m´n nek. Wat zullen die bang geweest zijn. Heel triest....

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik dacht dat ie met de oudste ging maar dus met die van 14! belachelijk!

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ah niet dus.

10. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
  11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onbegrijpelijk en verschrikkelijk.
    Ik kom ook uit Cuijk.
    En vraag me nu toch sterk af of de dader is wie ik denk dat het is.

12. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Las vanmorgen Dennie J.

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hier zojuist bloemen gehaald. Die gaan we straks neerleggen. We waren net boodschappen doen en het is (logisch) echt het gesprek van de dag hier in het dorp.

Die Dennie J was zeker geen lekkere als ik het zo allemaal hoor en lees.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    was har vriend nu 32??? of is dat en foutje

15. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik dacht dat de brandstichter een relatie had met het 14 jarige meisje...? en nu staat er dat hij een relatie had met het oudste meisje en het niet kon verkroppen dat ze nu met die ander ging...:(

16. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Hoor nu ook op boulevard dat de verdachte een chatrelatie had/chatte met de oudste dochter, maar zij ook een relatie had/contact had met een 32 jarige man die ze ten tijden van de brand belde ( wat minniemouse al zei over het telefoontje tijdens de brand).

Eerder ging het over de jongste dochter die de verdachte zou kennen. Ook de moeder van de verdachte opperde dat de verdachte op de avond van de moord nog ruzie had gemaakt met de jongste dochter :(

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    We hebben zojuist de bloemen gebracht en we zijn er dus voor de eerste keer dichtbij geweest. Het is luguber om daar te staan en de geur te ruiken van de brand. Het ruikt echt naar dood lijkt het wel. De plek is nog afgezet en ze zijn nog steeds bezig met onderzoek.

Dennie J was de ex van Sanne (de jongste). En Ronny is de vriend van Ilse (de oudste) en Ronny is inderdaad 30.

18. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Op boulevard zeggen ze dus dat de oudste dochter Ilse (17) een vriend van 32 heeft waarmee ze telefoneerde tijdens de brand, maar dat zij (en niet Sanne van 14) degene is die de verdachte kende en een chatrelatie met Dennie J had.

En de moeder van de verdachte zegt dus weer dat haar zoon de avond van de moord ruzie had gemaakt met de jongste dochter Sanne (14).

De media verspreid dus 2 totaal verschillende verhalen.

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Het is echt Sanne die Dennie kende. Maar goed meestal is het altijd zo dat de media verschillende dingen kunnen zeggen en dat ook doen.

Deel Deze Pagina