brand

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DarkAngel25, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja inderdaad. Erg slecht gesearch gedaan dan door boulevard als zelfs omroep Brabant gisteren al meldde dat het de jongste dochter Sanne was die Dennie kende en dus de avond van de moord nog ruzie met hem had.

Las net ook dat de formele verdenking tegen Dennie "brandstichting met gevaar voor mensenlevens en goederen" is, en dat de beschuldigingen nog kunnen worden verzwaard tot doodslag of moord.

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja ik als het ook idd. En hij is zwak begaafd. Nou zwak begaafd of niet dit hoor je niet te doen en van mij mag hij rotten in de cel. Ook zwak begaafde mensen weten donders goed wat wel en niet mag. Wat willen ze nu? Strafvermindering? Want daar zal het in dit land wel weer op uit gaan draaien.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Lugubere foto heeft die ronny derks als omslagfoto op zn fb

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja Ronny zit zelf ook bij de brandweer.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zag net dat de vader een foto van de meiden op Facebook heeft staan, met de tekst dat ze er niet meer zijn. Aardig wat een reacties en 'Ronny vind dit leuk'....

Die spoort toch echt niet zeg.

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Vader is ook boos op omroep Brabant die zomaar iets uitzenden zonder zijn toestemming en dat de hulp zo slecht geregeld is :(

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    En dit :(

Leef zo met die arme man mee. Erg dat een dader meer hulp krijgt dan een vader die zijn 2 dochters en ex vrouw in een klap kwijt is, maar voor die Dennie stonden ze gister rijen dik om hem uit de zendmast te halen :x

Gewoon een hele week wachten op hulp als nabestaande terwijl de daders vaak direct geholpen worden, pff waar gaat het heen in de wereld..

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja ik had het bij hem gelezen. Vreselijk :(

9. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk allemaal zeg :(
    Blijft ook door me hoofd spoken.

Zelf hebben wij ook rolluiken en hier ook altijd angst voor wat als er brand uitbreekt. Maar als er hier wind staat klapperen de rolluiken al flink. Dus altijd het idee gehad dat als er brand is en de stroom eraf is dat ik er in mij gevoel wel doorheen zou kunnen schoppen. (maar dat een hele andere discussies)

Door dit heeft me dat ook weer aan het denken gezet allemaal.

En dan die berichten van Frank zijn facebook het verdriet voel je gewoon. Eerste bericht wat ik las toen de brand was, was ook al dat ze de vader ook als verdacht zien. Wat moet die man een klap hebben gehad zeg.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Omroep Brabant: Grondig onderzoek naar hulpverlening aan verdachte dodelijke brand Cuijk

Nou ze gaan een onderzoek starten naar de hulpverlening..... Zeiden ze dat ook al niet bij het drama in Alphen en laatst de vermissing van Ruben en Julian?? Dit soort dingen komen altijd te laat!

Hier in het dorp is het nog steeds het gesprek van de dag en we zijn ons aan het voorbereiden op het afscheid wat eraan gaat komen. Het valt allemaal niet mee zeker niet voor de familie, vriend en het verenigingsleven hier.

Ik slaap sinds donderdag ook niet zo denderend. Je bent er al dan niet onbewust mee bezig. Ook omdat je allemaal verdriet om je heen ziet nu. Ik praat veel met de vriend van Ilse en hij is echt helemaal stuk. Vind het moeilijk om hem zo te zien.

Deel Deze Pagina