Vandaag 15 oktober branden we om 19.00 een kaarsje voor alle engeltjes en sterretjes die zo gewenst waren maar niet bij ons mogen zijn 😔 Ik zelf heb op 4 juni voor de 4de x een MA gehad met 10 weken een dag later ben ik gecurateerd en een maand later bleek ik al weer 4 weken zwanger van een nieuw wondertje waar ik al bijna de 20 weken gehaald heb ondanks de blijdschap van ons nieuwe wonder ben ik nog zo verdrietig dat al onze andere wondertje niet bij ons mochten zijn hierom loop ik bij een psychiater zoals ze hier noemen het kwetsbare zwangere project deze gaf mij gisteren het advies om een brief te schrijven naar de verloren wondertje een brief waarin ik zo veel wou vertellen en mijn rouwen toch kan beginnen deze brief laat ik vanavond zweven over het water naar mijn lieve engeltjes om ze te vertellen dat ze voor altijd in mijn hart zitten! Branden jullie vanavond om 19.00 ook een kaarsje voor alle engeltjes wondertjes en sterretjes die helaas niet hebben mogen leven of het leven hebben moeten laten 😔
Ja, hier gaat ook om 7 uur het kaarsje weer aan. Voor mijn stilgeboren dochtertje Delilah* die nu bijna een jaar geleden overleden is. En voor mijn MA en MK van dit jaar waarvan we van beiden eerst hun mooi kloppende hartjes hadden gezien Mooi idee, van die brief. Ik wil zoiets misschien ook wel doen, want ook ik loop met nog vreselijk veel verdriet. Ook omdat ik zo erg gehoopt had alweer zwanger te zijn....
Heftig meis 😔 ik duim voor je dat er snel een prachtig nieuw wondertje mag groeien en die brief is een echte aanrader zo heb je toch het gevoel alsof je het kan vertellen aan ze