Super gevoelige hoofdhuid, symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mammz, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ja ik weet het... Afwachten.. Geduld hebben.. Maar wilde toch even vragen of dit meerdere hadden!

Ik heb sinds paar dagen lichtjes last van mijn hoofdhuid, maar vandaag is het zo heftig! Jeuk, en als ik eraan komt doen het zeer! Je ziet niks, huid is mooi wit maar echt word er gek van! Kan dit een symptoom zijn?

Verder heb ik me de afgelopen dagen erg zwanger gevoeld en veel kwaaltjes zoals:
    -slijmerige afscheiding na eisprong Ongeveer een week
    -borsten branderig gevoel. Blauwe aders
    -licht misselijk, maagzuur, boeren
    -rommelige darmen
    -honger maar geen trek

Maar vandaag ineens stuk minder en hoofdhuid heel heftig.. Pffff wat word ik gek van mezelf..

Vandaag volgend ff 8 DPO, maar denk zelf 9 DPO.. Denk mijn ei een dag eerder gevoeld te hebben..

Help! Ik hoor graag of die irritante hoofdhuid Miss iets positiefs kan zijn..

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand ervaring? Dan maar afwachten denk ik he...

Hahah oh ik haat dit zo..wat kan je lichaam met je spelen

3. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Sorry geen ervaring met gevoelige hoofdhuid.

Wel had ik ook gevoelige borsten en blauwe aders.
    Ik had ook last van m'n darmen maar dat heb ik mij hele leven al dus die heb ik nooit aan een eventuele zwangerschap gelinkt.

Ooooeeh erg hè dat wachten! Ik had hetzelfde en je hebt het idee dat je lichaam gwn express allerlei kwaaltjes vertoont hihi

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had geen gevoelige hoofdhuid maar wel erg vet haar in de 1e weken. En nu ik verder in de zwangerschap ben heb ik soms wel last van een trekkering gevoel. Maar of dat van de zwangerschap komt weet ik niet want dat had ik normaal ook wel eens.
    Wat ik dan altijd doe is wassen met antiroos shampoo. Dat maakt je hoofdhuid weer rustig.
    Misschien werkt dat voor jou ook :) succes!

5. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Ik heb tijdens het proberen en tussen de miskramen door ook erg veel last gehad van zere, gevoelige, jeukende hoofdhuid én haaruitval. Was hier dus geen symptoom van een zwangerschap maar wel van veel hormonale schommelingen en een zware periode.

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @mammz: ik zal je vertellen dat ik morgen op 10dpo zit en dat ik precies hetzelfde heb!
    Bij mij is het wel op 1 dezelfde plek.. Lijkt voor je gevoel uitslag wat jeukt maar er zit niks???

Deel Deze Pagina