Dussss Dag 38 van mijn cyclus. Sex gehad voor t zingen de kerk uit... Normaal dag 29-30 ongi. Nooit over tijd geweest behalve toen ik zwanger was natuurlijk. Sex buiten ei om gehad, tenzij m'n cyclus nu ineens verspringt..? Testen zijn nega, wel krampjes, steekjes, welke ik precies hetzelfde had als bij mijn zwangerschappen, maar ook opgezette buik, pukkels, huilbuien, past bij allebei! Wat lichte pijn bovenbuik... De kans is natuurlijk heeeeel klein, maar zeg nooit nooit!!! Wie o wie is ook door zon toevalstreffer zwanger geworden? Weet dat ik alleen maar kan afwachten, maar wil zo graag weten waar ik aan toe ben...
Gek dat de testen negatief uitkomen zou je dan toch denken ?! ..lijken me wel echte zwangerschaps symptomen en natuurlijk dat je overttijd bent natuurlijk.. Houd je het verders wel altijd bij je cyclus? Ik ben nu ook zwanger door een beetje toevalstreffer .. al hebben we wel rond het ei sex gehad, maar ook voor t zingen de kerk uit (en ik ben niet een super vruchtbaar persoon is gebleken) Maar mijn test loog er verder niet om Nog maar een testje doen? hoop dat je snel weet waar je aan toe bent! suc6
Hoi, We gebruikten niet voor het zingen de kerk uit maar gebruikte buiten mijn ei om condooms en toch zwanger. Helaas kan alles, maar als je testen negatief blijven zou ik bij de HA vragen om bloed te laten prikken om je waardes te bepalen. Dan krijg je echt zekerheid want de spanning en stress kunnen er ook voor zorgen dat je ongi uitblijft. Heel veel sterkte en hopelijk gauw duidelijkheid. In ieder geval went alles. Groetjes, Krissa
Net test gedaan. Nog altijd spierwit. Ben wel best vruchtbaar en bij m'n meiden 2x posi op nod. Dus weer wachten! Houd m'n cyclus altijd bij ja... Super regelmatig normaal!!
Heel veel sterkte met afwachten. Hopelijk krijg je op een of andere manier snel duidelijkheid. Groetjes, Krissa
Nog steeda niet ongi. Voel vanalles!! Maar gok op m'n eisprong. Als ik doortel zou die weer bijnaam komen. Dus dan zal ik over ong. 2 weken ongi worden. Vanmorgen nog eens nega getest. Stop nu met testen. Als ik zwanger was, was het allang posi geweest! Tobben dus nog even door...