Brandend gevoel in rechterarm

Discussie in 'De lounge' gestart door Olifantje, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Sinds vanmiddag heb ik last van een apart brandend gevoel in mijn rechterarm (bovenarm) :(
    Als ik er overheen wrijf is het best gevoelig en lijkt het net alsof dat deel "verbrand" is door de zon maar heb gekeken en het ziet ook niet rood ofzo.

Is dit een reden om naar de huisarts te gaan? Ik lees dingen over hartinfarcten. ;) Maar ook weer over RSI. Ik moet wel zeggen dat ik vaak achter de laptop hang sinds ik geen werk meer heb. :(

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik dacht dat al het als je iets aan je hart is, je meestal pijn hebt aan je linkerarm.
    Maar als je het niet vertrouwd, even naar je huisarts!

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Klinkt ook als beklemmende zenuw. Ga even naar de dokter maandag als de pijn hetzelfde blijft en anders bel even de HP zodat je advies krijgt over wat je kan doen.

4. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Heb zoiets ook al een paar keer gehad, maar dat was een plek op mijn rug. Er was niets aan te zien, voelde erg irritant maar is vanzelf overgegaan. Maar als het je niet lekker zit gewoon even een telefoontje naar je huisarts.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    spiertje vanuit je schouders misschien?

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow en als je het niet vertrouwt gewoon even contact met een arts opnemen. Beter een keer teveel bellen dan een keer te laat

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Het is ws. overbelasting...

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Thnx voor de reacties! :)

Het is vreemd genoeg nog steeds niet weg. Ik kijk het even een paar dagen aan en anders bel ik wel even voor de zekerheid naar de huisarts. :)

Zou best kunnen dat het met een spier te maken heeft. Als ik mijn hand en arm naar buiten draai dan doet het pijn bij die plek en rond mijn elleboog en dat heb ik niet bij mijn linkerarm.

Deel Deze Pagina