Nou gisteravond iig EEN vallende ster gezien, maar een 'regen' was wel wat overdreven. Vanavond zal het wel weer bewolkt zijn en zaterdag dan nog een maansverduistering.
volgens mij was er vanavond weer zo'n soort iets te zien, wij hebben het nl wel gezien en opgenomen en foto's gemaakt.
ff vraagje. Gister zagen wij overdag, uurtje of 2, bij hoofddorp ook iets geks door de lucht zweven. En nee het was geen vliegtuig. Een wit, gloeiend oranje achtig bolletje, was te groot voor een ballon, zweefde ook beetje door de lucht. We hadden geen idee wat het was, gooide het uiteindelijk maar op een ballon, maar dan moet het wel een rare ballon zijn geweest. Kan dit ook die koelkast zijn geweest ? Het was wel heel ver weg. kus miek
Vloog het echt over Hoofddorp heen? Of zag je het ver weg in de lucht? Dan kan het heel misschien de zeppeling geweest zijn die rondvloog.
Die koelkast is allang verbrand.. maar misschien was het een weerballon? http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerballon
die zeppeling was het niet..hihi die had ik wel opgemerkt/herkent. Zag hem vandaag ook! Volgens mij was het zo een weerballon! het was te groot voor een ballon en te klein voor een luchtballon...dus dat zal het wel geweest zijn! kus miek
Kan het zijn dat dat ding nog steeds rondvliegt? Wij hebben namelijk net zo'n ding boven ons huis zien vliegen. Wel heel hoog. Zag er wel apart uit haha. Wij wonen in Arnhem.
Oh die koelkast is allang verbrand lees ik net. Het knipperde wel. Alsof het in de fik stond. Heel apart.
Dayenne ik heb hem ook gezien. Hij was toch vrij groot en onranje achtige gloed. Net alsof het in de brand stond! Wij wonen geloof ik ook beide in malburgen oost.
Ja ik woon ook in Malburgen-Oost. Ja het leek echt in brand te staan he? Misschien was het wel een vuurbol van het onweer.... Ik heb het wel gefilmd maar op de film is het helaas niet duidelijk.
Wij hebben vorige week ook zoiets gezien, vlak voor zonsondergang ... in Praag, het was zeker GEEN vliegtuig.