Wat doen jullie verder door de spinazie om het op smaak te brengen? Zout, peper, nootmuskaat? het staat nu op...dus graag snel reageren....
Ik doe nooit peper en zout door spinazie, maar een half tot driekwart (afhankelijk van de hoeveelheid) verkruimeld kippenbouillonblokje. Dat geeft het net even iets meer smaak.
Eitje, Maggi, Aromat, peper en een paar schepjes jus (uit een pakje). Mocht ie dan te nat zijn dan iets paneermeel toevoegen. Ik neem altijd spinazie uit de diepvries zonder creme.
eitje, lekker ouderwets zoals het thuis ging Zo neem je ijzer uit de spinazie ook beter op. Ik heb het liefst verse spinazie. Dikwijls maak ik ook een pasta ervan met geitensmeerkaas, tomatenpuree en wat nootjes en knoflook erdoor. Ook jammie !
Niets, ik eet zo spinazie a la creme uit de pan bij wijze van. Zalig, dat snotterige! Ik eet er wel altijd een eitje bij.
ik heb dus nog nooit spinazie met een ei erdoor heen gegeten? moet je dan door de spinazie gewoon een rauwe ei laten mee bakken? huh raar idee maar aangezien vele van jullie het doen zal ik het toch maar es proberen :s