Hallo, ik ben zwanger van mijn tweede kindje en heb nu regelmatig het gevoel van een harde buik. Ik ken dit gevoel uit de laatste periode van mijn eerste zwangerschap. Maar ik heb nog nooit gehoord dat dit al zo vroeg in de zwangerschap kan. Wat denken jullie, zouden het harde buiken kunnen zijn? Gek vind ik het Plientje
hallo? geen enkele reactie? Ben namelijk wel bezorgd! Kan iemand mij even met een gerust gevoel Gooische vrouwen in sturen?
DANKI DANKI DANKI Ik zal mijn best doen, rustig naar Gooische Vrouwen te kijken en niet te hard te lachen! Bedankt voor het opnemen van het citaat.
Hallo! Wat vervelend jo'h dat je al zo'n last hebt van harde buiken! Heb je je urine al laten testen op blaasontsteking? Door blaasontsteking kun je ook last krijgen van harde buiken. En je kunt blaasontsteking hebben terwijl je dat niet weet. Je krijgt dan een korte kuur en het is meteen over! Laat het maar eens checken zou ik zeggen! Succes verder. Liefs Elly.
Ik weet natuurlijk niet wat harde buiken zijn, aangezien dit mijn eerste kindje is. Maar ik heb af en toe ook last van precies een hard gevoel, maar ik steek dit dan op mijn darmen, kan dat het ook zijn? Ik heb dan een kramperig gevoel, dus is dan toch eerder de darmen, nee?
Lijkt me sterk, harde buiken in week 8... je baarmoeder zit dan nog achter je schaambot! Kan het niet gewoon een blaasontsteking zijn? Ik kreeg, toen ik nog net zwanger was, 3x achter elkaar blaasontsteking, met een gevoel wat inderdaad lijkt op harde buiken die ik nu heb. Alleen wist ik toen nog niet dat ik zwanger was.
harde buiken krijg je vanaf het begin van je zwangerschap. Maar vanaf wanneer je ze voelt, is weer een ander verhaal.