Hoi, ligt het aan mij of lijkt het nu zo (bij de eerste nooit opgevallen) maar dat je urine sterker ruikt? ik heb echt het idee na het plassen van...gets...sorry genant... dora
Ja dat kan. Kan zijn dat je te weinig drinkt maar het kan ook aan je hormonen liggen. Ook dit hoort erbij!
ja heb ik ook, ik had al laten testen op blaasontsteking maar alles was goed dus ik moet ook met de stank leven, hihihi...
Is dat opeens gekomen, of heb je t al de hele tijd? Anders zou ik t toch ook ff laten testen op blaasontsteking, want dat kun je soms niet merken als je zwanger bent! Ik heb overigens geen last van sterker ruikende urine..
Had ik de eerste paar maanden ook, moet zeggen dat het nu gelukkig een stuk minder is! Behalve de ochtendplas... dat blijft stinken
heb ik ook weleens. ook geen blaasontsteking want al twee keer op laten tsten. dus zal er wel bij horen
ik heb het ook! zeker geen blaasontsteking maar wel ruikende urine. ach zal wel weg gaan op den duur. gr laura
We ruiken met z'n allen ook heel veel beter en meer, dus daar zit 'm ook een deel in. Ik vind manlief en zijn kids ook meer stinken (op de wc dus he?) dan normaal... En mezelf dus ook Voor een deel komt dat ook omdat je lijf nu bijvoorbeeld ook je vruchtwater steeds moet verversen, dus dat zorgt voor extra afvalstoffen... Je mag dus ook uitgaan van meer drinken dan je normaal gewend bent. Bij mij helpt dat wel. Ochtendurine blijft een ramp idd, (alhoewel daar na 6-7-8 toiletbezoekjes 's nachts vaak ook niet veel meer van over is, :-D).
Heb ik ook.... Mijn man ruikt het soms zelfs als ie na mij naar de WC gaat (en ik vergeet echt niet door te trekken )