hoe hebben jullie het je ouders verteld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chubby, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik zit me suf te denken hoe ik het zo origineel mogelijk aan mijn (schoon)ouders kan vertellen.
    ik heb 2 franse bulldogjes dus dacht die doe ik een t-shirt of een bandana om met de tekst hoera onze baasjes krijgen een baby.
    maar als ik iets leuks heb gevonden dan is het shirtje 20 euro en da voor 2 bullen en 2x dragen vind ik ook weer een beetje duur worden.

hebben jullie nog anderen ideeen?

2. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Ik kreeg eerder vandaag de tip om bijv. een rompertje te kopen en daar zelf met stiften iets op te schrijven!

Dus koop een klein babyshirtje (die past een franse bull ook wel :) )en schrijf die tekst er zelf op!

Is wel een leuk idee trouwens! Wij hebben een Bordeauxdog! (een paar maten groter hihi XXXL)

LIefs Karin

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    door de telefoon want wou mn pa zn reactie niet zien hahaha ik dacht ik zeg het door de tel dan kan die ff afkoelen voordat ik m onder ogen moet komen :D

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    de eerste keer had ik mijn ouders een speentje gegeven met 'I love opa' en 'I love oma' erop. Helaas werd dat een mk.

deze keer hebben we een foto van de echo in een mooi lijstje gegeven. vonden ze ook hartstikke leuk! we hadden nu bewust even gewacht met vertellen door die eerdere mk.

hond iets geks aandoen is wel een leuk idee. wij willen op het geboortekaartje iets zetten achterop namens de hond 'ik ben tante' ofzo. ;) lekker gek.

EN PROFICIAT TROUWENS MET JE ZWANGERSCHAP!

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik vond het wel een leuk idee om het met de kerst te vertellen...maar eh; dan ben ik 14 weken zwanger: dat duurt me te lang ;)

6. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben mijn ouders en broer met vrouw uitgenodigd om te komen eten. als toetje had ik zelfgemaakte pudding. op ieder puddinkje stond met chocolade wat geschreven. Opa, Oma, Oom, Tante.

was erg leuk om te zien dat het langzaam doordrong.

7. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Wij hebben het gewoon verteld. Was ook bijzonder genoeg enneh, toen wisten we nog niet eens dat we er twee kregen!

8. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Ik heb mn moeder voor dr verjaardag een fotolijstje gegeven met een gedichtje erin

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik heb voor mijn ouders laarsjes gekocht en voor mijn schoonouders een logeertasje gemaakt (zie album). Mijn ouders halen altijd de hond op, om hem mee naar het bos te nemen (ook een bordeauxdog) Nu kunnen ze straks de kleine ook meenemen...

10. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    De eerste keer had ik de echo in zo'n echo lijstje geplaatst en rommpertjes laten drukken met ik word opa en oma's zesde schatje.

Dit keer willen wij ons zoontje een shirtje aandoen met voorop STOER en achterop Ik WORD GROTE BROER! De bedoeling is dan om bij ze op visite te gaan en hem de jas niet uit de doen, dan doen zij dat en is de verasssing compleet.

11. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Bij mijn schoonouders begon mijn man heel lief over hoe ze genoemd wilden worden opa en oma, of pake en beppe (kom uit friesland) werkte alleen totaal niet, ook omdat ik het er al eens met ze over had gehad haha (wordt opa en beppe).
    Dus heb ik ze de test gewoon gegeven :D was erg leuk om hun gezichten te zien (is hun eerste kleinkind).

Bij mijn ouders hebben we het gewoon verteld en daarna de test laten zien.

12. Flora78

Flora78 Lid

9 okt 2008
    23
    0
    0
    groningen
    Wij hebben zowel schoonouders als ouders een boekje kado gegeven met als titel "Lieve opa en oma" met allemaal verhaaltjes van kinderen erin over opa's en oma's. Toen ze het uitpakten hadden ze een paar seconden nodig om het door te laten dringen, ze vonden het helemaal geweldig.

13. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Gossie, ik heb het helemaal niet orgineel verteld. Een paar dagen na positieve test verteld aan als eerste mijn moeder. Ze omhelsde me gelijk en zo bleven we een paar minuten staan. Dat vond ik heel bijzonder (we zijn niet zo'n knuffelige familie) en denk er met een warm gevoel aan terug.

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb voor me (schoon)moeder een pakket gemaakt ehbo (eerste hulp bij opassen)
    met daarin een speen een fles een rompertje een spuugdoekje em een nachtlampje en nog wat kleine spulletjes.. en erin ook een lijstje met het bekende gedichtje je kan me nog niet horen , je kan me nog niet zien, in juni wordt ik geboren mag ik dan in dit lijstje misschien?

ze waren zo blij! t is voor beiden de eerste x dat ze oma worden..

as zondag geven we me zus en oma de echo (als alles goed is)

15. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ooow wat een leuke ideeen allemaal.
    echt geweldig!

Deel Deze Pagina