zijn er ook meiden die rond hun nod een hongergevoel hadden maar eigenlijk geen trek in eten. dit heb ik namelijk en daarbij wat gekke gevoelens steekjes of whatever in mijn (heel laag) onderbuik. ik zit nu rond mijn nod en mijn temp is nog redelijk hoog
ja lorfiedal, ik heb dat ook... ik ben ook met vlaagsjes misselijk, zo van ben niet lekker, wat is dit (dus niet overdreven misselijk maar heeeeeeee klein beetje.. weet mijn cyclus niet precies, dus probeer ik minimaal 40 dagen aan te houden (= maandag), mijn moeder vertelde me dat zij bij mij en mijn zusje pas na 8 weken pos. testte, dus misschien wacht ik nog wel later, teleurstelling voorkomen he.. gr bengel
Hey, Dat had en heb ik dus ook . Constant een leeg gevoel en geen zin om te eten. NU nog steeds. Misselijk ben ik met vlagen maar niet heel erg. Bij mij begon het pas na 1 week overtijd. Kreeg ongiachtige pijn en dacht ja hoor ik ga ongi worden. Ook heb ik een warm gevoel in heel mijn lichaam. Begin nu ook moe te worden. Ik hoop dat je er iets aan hebt Mijn duimen draaien hoor liefs sancho
ik heb het sinds een paar dagen, wel honger maar moet niet denken aan eten. een paar dagen terug had ik vreetbuien.
dat heb ik ook en ik ben zo misselijk als wat en ik ben heel erg moe, last van mijn onderrug, smaak en geur zijn anders ik word helemaal gek van mij zelf want ik heb negatief getest liefs samantha
He dames Ik heb ook last van dat gevoel een lege maag maar geen trek om iets te eten verder heb ik vanaf zondag steken in me zij en ongi krampen.