tjogne jonge slechte nacht achter de rug kindje begint nu snachts te bewegen en daar moet ik aan wennen denk ik ......... weet geen houding te geven om in te liggen op mijn buik ligt niet zo fijn meer haha...... en begin last te krijgen van mijn beken nu al... zijn er meer die daar last van hebben en zo ja wat doen jullie eraan???
Ik begrijp wat je bedoelt. Een voedingskussen om tegen aan te slapen is echt heerlijk. Echt een aanrader.
ik lig half schuin met een been opgetrokken. maar soms dan voel ik de kleine dan ook trappelen tegen mijn zij. haha als ik ga slapen word die actief, maar dat is maar even. wat ik wel naar vind is dat ik nog steeds een paar keer eruit moet om naar het toilet te gaan.
ja inderdaad was vanacht voo het eerst dat hij/zij zo actief was snacht is wel eventjes wenne en je kunt ook voelen dat de trapjes steeds harder worden haha het hoort er alemaal bij
Ik maak op rustige momenten overdag de baby wakker door met mijn handen mijn buik te bewegen. Hij....of zij reageert er direct op, en zo "speel " ik als het ware meerdere keren per dag met de baby. Doordat ik dit overdag doe, is hij 's nachts niet meer wakker, en houd zich rustig Ik ben er van overtuigt dat een beetje dag en nacht ritme al in de buik begint. Bij mijn dochter deed ik het ook zo, en na de geboorte had ze al vrij snel een goed ritme te pakken. Succes
Mijn nachten lijken per dag ook wel beroerder te worden. Niet dat ik wakker wordt van het bewegen van de baby, maar dat piesen breekt me echt op! ...uhm...en zoveel beroerder worden ze toch niet...(oke lieg maar dan, als ik me maar beter voel!) gr. debby
ja inderdaad!! dat slapen wordt steeds erger. Ik ga van zij naar zij en op mijn rug en buik liggen gaat al helemaal niet meer. Dan rond 3 uur eruit om te plassen en dan niet meer in slaap kunnen komen..............maar ja, je krijgt er iets moois voor terug groetjes françoise
jezelf helemaal stutten in bed kussentje hier en kussentje daar voedings kussen kon ik niet mee overweg in bed wel had ik een kussentje onder me buik