zie t nie meer zitten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo,

ik zit in een dipje kan absoluut niet genieten van mijn verlof!

zit nu al bijna 3 weken met een blaas ontsteking en 2 antibeotica's achter de rug en t is nog niet over .
    uit de urine kweek komt niks uit . nu moet ik morgen weer een kweek wegbrengen en krijg nu dus geen medicijnen meer en eerlijk gezegt wil ik die ook niet meer.
    maar zit nu met buik pijn en pijn in mijn onder rug ,koppijn en ontzettend moe. ik zie de zwangerschap niet meer zitten maar moet nog een paar weken volhouden
    kun je je voorstellen dat mijn verlof gewoon klote is , want heb gewoon geen puf meer om iets te doen in huis !
    heb ook t idee dat ik van t kastje naar de muur gestuurd word.

sorry maar moest t ff van me afschrijven!!:(

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Vervelend :(. Wil je veel sterkte wensen en misschien moet je op je strepen gaan staan en zeggen dat ze je niet mogen laten aanmodderen zo omdat je nu je energie moet sparen zodat je straks voldoende energie hebt voor de bevalling. Als je daar de puf niet voor hebt of niet durft neem dan iemand mee. Iemand die uitlegt dat je gewoon niet meer kunt en dat er toch een oplossing moet zijn in plaats van je steeds heen en weer te sturen.

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Daar ben ik het mee eens hoor!! Sleur je moeder / vriend mee als je het moeilijk vindt om op je strepen te gaan staan. Dit heb je nu gewoon niet nodig!! Succes!!

4. happymama

nu vanmmorgen gaat t wel weer even dus ga snel iets aan t huis houden doen voordat t vanmiddag niet meer lukt !
    fijne dag iedreen ik hou jullie op de hoogte

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Lisa,

Herkenbaar wel hoor. IK weet eigen ervaring dat zo'n blaasontsteking en de anti-biotica heel vervelend kunnen zijn. De huisarts vertelde me trouwens dat urineweginfectie's vak ook op je gemoedstoestand slaan. Ik kon dat bij mij zeker merken en misschien is dat een extra verklaring waarom je er zo genoeg van hebt. Ik vond het toen ook erg lastig op mijn strepen te gaan staan. Ik zou inderdaad iemand meenemen die het met je mee kan regelen. Heel logisch dat je dat nu niet lukt.
    Ik hoop dat er iets voor je gedaan kan worden en dat je er nog even van kan genieten. En tot die tijd gaan we het gewoon samen volhouden... (tis dat ik nog geen37 weken ben, net als jij, anders zou ik zeggen, van mij maghet nu beginnen...).

6. happymama

idd nog ff volhouden !!!
    normaal heb ik mijn woordjes wel klaar maar wil ook niet teveel klagen overal !!!!
    kom er vast wel weer boven op .
    ik wacht di even de uitslag van de kweek af.
    als ik weer medicijnen krijg zal ik ze toch moetten nemen want een nier bekken ontsteking is ook geen pretje

7. happymama

zie trouwens dat je uit oss komt das in de buurt

8. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Wil je heel veel sterkte wensen.

Blaasontsteking is zeker niet fijn en al helemaal niet gedruende je zwangerschap!

Inderdaad zoals eerder ook al gezegd neem een volgende keer je vriend-man of moeder mee.

Liefs Mommy1979

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    heb je al cranberries geprobeerd? zoals sap, thee van cranberries. Ik heb ook vaak blaasontstekinge en dat helpt echt wel! En veel drinken, even niet vrijen (mocht je daar wel zin in hebben).
    Pfff wat wordt je daar moe van hè. Maar je hoeft niks hoor, dat huishouden is helemaal niet belangrijk!

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Had een collega ook last van maar dat bleek op het laatst streptokok te zijn !! ze dachten continue een blaasontsteking..

weet er 't fijne niet van maar misschien is het op te zoeken / na te vragen ??

11. happymama

voor b streptokok was al een kweek voor weg gegaan maar dat is t niet .
    en cranberry sap heb ik geprobeerd maar daar krijg ik weer t zuur van , maar zal de thee wel es gaan proberen miss is dat beter ,
    thnx voor de tips

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey lisa,

Vervelend dat je zo je verlof moet ingaan. Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Wil je effe sterkte wensen met de laatse loodjes.

13. happymama

nou uit de kweek kwam weer niks maar er i wel schot in de zaakvrijdag mag ik naar de gyn , kijken wat ze daar te zeggen hebben

Deel Deze Pagina