Ik weet niet of deze topic er al is, maar volgens de chineese geslachskalender krijg ik weer een meisje Ik denk het ook, want bij mijn vorige zwangerschap van Danique klopte het ook. Bij wie klopte die nog meer?
Bij mij klopt ie. Maar 'k geloof er niet in ofzo. 'k Zou dit jaar alleen maar meisjes kunnen krijgen behalve als de conceptie in januari plaats zou vinden. Maar goed we krijgen idd een meisje.
Klopte bij mij ook! kalender zij meisje en ik krijg een meisje. Wel wennen denk na een jongen die al weer negen word volgende maand hihi maar wel erg leuk. Moet eerlijk zijn diep in mijn hart had ik altijd toch ook een meisje er bij gewilt. Maar een jongen was nu ook wel kom geweest maar dat ik nu een meisje krijgt kan het nog steeds niet geloven haha.
Nou ben benieuwd, staat een meisje maar moet nog een aantal weken geduld hebben om te kijken of het klopt
ik moet nog een paar dagen of weekjes geduld hebben om het te weten. maar de kalender zegt een meid maar ik denk een jongen!dus nog even geduld dan kan ik vertellen of de kalender klopt of dat mijn gevoel klopte hahaha
De antwoorden zijn best verdeeld volgens mij. Mijn gevoel zegt echt een meisje. Dacht de echoscopiste ook. Maar de kalender zegt jongen. Dus ben beniewd! Leuk topic trwns!!
eerste keer wat juist en nu ook weer. Zaterdag pretecho, dan weten we het zeker of dit weer een meid wordt......kamertje is al roze, dus moet haast wel heh dan....hahahahaha
de kans is ook nogal groot dat het klopt, 50% namelijk hier klopte die ook, maar het is echt onzin. bij mijn weten zijn het nog altijd de mannen die het geslacht bepalen
Bij mij niet. Ik was 22 op het moment van bevruchting in januari, dus zou een meisje moeten krijgen, maar ik krijg een jongetje. Maar als je kijkt naar hoe oud ik nu ben en de maand januari klopt het weer wel. Maar het gaat natuurlijk om het moment van bevruchting en je leeftijd dan. Dus nee. De eerste keer trouwens ook niet, zou toen een jongetje hebben moeten krijgen volgens die kalender, en het was een meisje.
Ik heb geen flauw idee. Mijn cyclus begon half juli en eindigde half aug. Dus ik denk dat mijn eisprong in aug geweest is dus dan krijgen we een meisje?? In juli zouden we een jongen krijgen volgens de kalender... Ben benieuwd.... zo werkt het toch? Of moet ik gewoon van juli uitgaan omdat toen mijn nieuwe cyclusmaand begon?
Vind het wel appart dat het bij ons klopt..... Die vent van mij kan alllen maar meiden maken hihihi..! Zijn wij lekker in de meerderheid of het moet toch een jongetje worden hahaha...!