Hoi meiden, Mijn mannetje wil me vanavond mee nemen naar de chinees om te vieren dat we eindelijk zwanger zijn, maar nu vraag ik me af of chinees eten geen kwaad kan voor een prille zwangerschap? door ve-tsin wat er in zit! Kan natuurlijk ook erg anders gaan eten,maar mijn mannetje vindt chinees zo lekker! Sorry ben zo onzeker,maar wil geen risico's lopen!
voor zover ik weet mag het gewoon, ik bestel soms ook van de chinees.. heb het in het begin van beide zwangerschappen ook gedaan... daarbij leeft jou kindje nog van de dooier, daar voedt het kindje zich mee, pas na 6 weken leeft jou kindje van jou voedingsstoffen dus je hoeft niet bang te zijn dat het bij jou kindje komt
Geniet er van vanavond, samen met je nieuwe gezinnetje! Hopelijk is het een plakbeeb! Goed vasthouden aan mama he!
Ik heb ook veel chinees gegeten (inclusief ontzettend veel sambal ) tot de dag van vandaag trouwens. Zeker 1x per week lekker naar de chinees.... Geniet ervan meid!!!!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker gaan genieten van de chinees vanavond. Heb ik ook heel veel gegeten gedurende de hele zwangerschap, sowieso hou ik van pittig eten en ben niet gaan minderen met sambal tijdens de zwangerschap...... Groetjes Jeal
Ik denk inderdaad dat het nu nog niet echt kwaad kan omdat er nog geen bloedverbinding is. Maar toch zou ik wel uitkijken met Chinees eten, door die vetsin. Er zijn maar weinig mensen die weten dat dat ingredient soms kwaad kan, dus goed bezig qua kennis!
Gewoon lekker doen Ik eet ook regelmatig chinees en zelfs wel eens pittig. Moet kunnen hihi... Geniet ervan samen met je mannetje.
Gewoon lekker eten. Je kunt bijna alles eten. Kijk eens op www.voedingcentrum.nl. Ook de rest van je zwangerschap kun je best Chinees eten (net zoals heeeeeel veel andere dingen)
Meiden bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!! Ik heb genoten van de chinees, zeker voor herhaling vatbaar!!! Had ook het ziekenhuis nog ff gemailt en die vertelde ook dat het geen kwaad kan om chinees te eten!!Dus heerlijk gegeten!!
fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad hebben.. oh enne... nog gefeliciteerd met je zwangerschap, was ik vergeten er bij te zetten in mijn reactie