Hallo dames, Ik zit enorm te hopen dat ik zwanger ben... (net als jullie natuurlijk ). Ik zit nu op 7 DPO. Mijn vraag is vanaf hoeveel DPO de zwangere vrouwen (of eerder zwanger geweest) onder ons de echte klassieke klachten hadden: - zere, gezwollen borsten - misselijk Ik voel van alles, maar dat zou ook kunnen duiden op aankomende ongesteldheid of gewoon normale dingen die me niet opvielen toen ik nog niet zwanger wilde worden. Ben benieuwd of ik nu ook nergens meer op hoef te hopen als ik op 7 DPO nog geen zere borsten heb of misselijk ben... Liefs, Aily
hey Aily, Ik ben ondertussen 5 weken ver en heb nog steeds geen last van zere borsten. Maar ik was wel al heel vroeg misselijk... Ik had dat ook wel van't ontpillen, dus durfde er niet goed op hopen dat ik zwanger was. Binnen een week kan je testen. Nog even geduld meid, ik strooi alvast wat HCG voor je!
Hi Trine!! Bedankt voor je leuke reactie, dank je wel Ik hoop dat HCG strooien gaat werken Fijn om te weten dat het dus nog steeds mogelijk is dat ik zwanger ben, ondanks wegblijven van zere borsten. Ik heb namelijk wel constant licht gevoel van zuurbranden, dat heb ik normaal nooit! Misselijk ben ik ook een beetje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar (net als jij dus) ook wel vaker last van heb.... Het is gewoon zo spannend pfffff. Zie dat jij nu zwanger bent, gefeliciteerd!!!!! Leuk voor je!!! Geniet ervan! Groetjes, Aily