Hey Allemaal, Ik ben nog niet zwanger dus hoop dat ik het hier goed post. Ik heb donderdag mijn nod maar ik ben nu al super nerveus en word heen en weer geslingerd tussen gedachtens van volgens mij is t gelukt en volgens mij word ik toch weer ongesteld. Ik heb namelijk de volgende symptomen: Ik ben echt doodmoe, totaal energieloos slecht slapen, veel en raar dromen en vroeg wakker en niet meer kunnen inslapen. Misselijk in de middag en geen honger, s'avonds veel honger Borrelende darmen Heel veel witte afscheiding vooral s'morgens stroomt het er gewoon uit(sorry ) Duizelig Steekjes achter het schaambot Steekjes in de lies die doortrekken naar mijn bovenbenen Menstruatiekrampjes paar keer per dag Chaggie En als laatste over mijn nek gaan van de geur van vlees bakken. Wat ik ook super raar vind is dat ik normaal geen grote drinker ben maar nu heb ik al 3 dagen ontzettend dorst en een droge mond en keel. S'nachts krijg ik mijn mond nauwelijks open. Hele waslijst dus maar kan dit eigenlijk wel, al voor de nod? Ik hoop echt dat het raak is maar ik ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Natuurlijk kunnen jullie niet zeggen of ik zwanger ben of niet maar ik moest even mijn ei kwijt Waarschijnlijk zoek ik gewoon wat herkenning ofzo mezelf nog wat gekker maken. Dit is trouwens de eerste maand dat ik me zo gek maak en twijfel normaal ging ik er vanuit dat ik ongi werd. Pff spannend
Klinkt idd wel positief. Ik had op donderdag de eerste klachten en maandag was mijn NOD. Ik duim voor je!!
Hallo, Alles kan maar moet ik ook eerlijk dat ik dit ook allemaal de afgelopen 6 maanden wel heb gevoelt en helaas niet zwanger. Ben daarom ook wel heel benieuwd bij jou. Spannend!! Ik hoop het in ieder geval wel voor je Succes
Bovenstaande kan inderdaad ook door stress/spanningen komen.....maar ik wens je het beste uiteraard! Lichaam zit vaak vreemd in elkaar
ff een update: Eerst dag overtijd, nog geen ongi te bespeuren Begint nu wel heel spannend te worden! Als ik zaterdag nog niet ongi ben, ga ik samen met mijn vriend testen. als ik me kan inhouden haha. Ik heb vandaag de hele dag super waterige afscheiding, herkent iemand dit trouwens? groetjes
Eerlijk gezegd durf ik niet te testen haha, bang voor een teleurstelling dat ik toch nog ongi word vandaag. (als ik van mijn langste cyclus uit ga, 29 dagen ben ik vandaag pas overtijd maar heb mijn eisprong gevoeld en ben daar vanuit gegaan) En als ik vandaag zou testen en ik zou zwanger zijn kan ik het mijn vriend pas om 6 uur vertellen dan ben ik de hele dag in alle staten en kan het niemand vertellen haha. Als ik morgen nog niet ongi ben test ik wel, dan heeft mijn vriend ook vrij. Pff ben zo zenuwachtig hihihi Jij trouwens van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!