tijdens eisprong witte slijm en draadje bloed?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cynnie23, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hallo wie herkend dit ?

ik heb de dag dat ik mijn eisprog had,
    kreeg ik ineens witte slijm met een draadje buine bloed leek het wel echt heeeeeel piep klein vond het echt heel raar maar ben benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die dit hebben meegemaakt

gr cynthia

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    hai dit weekend had ik ongikrampen en een drup helder bloed en wat oud bloed/ bruinslijm..
    Het zou heel goed kunnen dat het mijn eisprong was (gezien de tijd) ik hoop het iig

3. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej hej

ja dat zou heel goed kunnen ik reken het altijd uit waneer ik ongeveer mijn eisprong heb en moet eerlijk zeggen dat ik het ook voel mijn eisprong maar dit had ik nog niet mee gemaakt dus was benieuwd of er een verklaaring voor was

gr

4. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Heb ik ook gehad maar vraag me af of dat komt omdat je de eisprong hebt of dat de eisrpong dan in aantocht is ?

5. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej hej

ik heb dit nog niet meegemaakt dus is de eerste keer maar dit is de 2e maand dat wij bezig zijn
    maar vond het wel appart dat het tijdens mijn eisprong had dus het is weer afwachten he

gr

6. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai

nou ik heb tot nu toe geen bloedingen gehad mag over 4 dagen testen maar wacht daarna nog 2 dagen want vorig emaand kwam het ook 2 dagen later dus het is spannend he

gr

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Feest der herkenning ik had dit ook, alleen wat bruin/rozige afscheiding eerst, toen de dag erna bruin bloed en ongikrampen en misselijkheid, innesteling? Of maak ik mezelf gek...

8. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hoeveel dagen moet je nog voordat je je kan testen want vorige maand had ik dat ook en toen had ik mijn ongi 2 dagen en toen was het weer weg
    dus enigste want ik kan zeggen als je al over de 19e dag zit kan je al je eigen testen of gewoon even afwachten ben je al lang bezig

gr cynthia

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Fijn dat jij hier ook bent zeg, dinsdag is mijn 19e dag...maar rond welke periode had jij dit? Vlak voor je menstruatie? Of heb ik dat niet goed gelezen...

10. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    ik ha het toen ik 2 dagen overtijd was toen werd ik 2 dagen ongi en nu tijdens mijn eisprong had ik een draadje bruin tussen mijn witte slijm beetje ingewikkeld allemaal he maar waarvoor neem je geen banner dan kan je prescies zien welke dag je zit

gr

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Eerlijk gezegd heb ik geprobeerd een banner te nemen maar het is me niet gelukt ik ga mijn mannetje even vragen of ie me wil helpen.

12. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    is heel makkelijk aan de linker kant van deze site staan en dan je gegevens invullen en dan kopieren en dan plakken op jou profiel

gr

13. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    TADAA! Gelukt dankzij jou en mijn mannetje :rolleyes:

14. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hahaha zie je nou is zo gelukt hahaha

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Wouw jij kan al over 4 dagen testen, dat duurt voor jou natuurlijk nog eeuwen maar ik moet 3x zo lang nog wachten... ik ga wel vast voor je duimen!

16. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    ja het is weer spannend voor ons deze maand maar moet heel eerlijk zeggen dat ik gevoelige tepels heb dat had ik vorige maand ook maar toen 6 dagen voor dat ik mijn ongi kreeg had ik dat al niet meer en nu wel en brandend maagzuur dat ik er heel erg beroerd van ben en stemmingwisselend en steken door heel me lichaam maar vorige maand ben ik ok voor de gek gehouden door mijn hormonen dus ik verwacht er niet te veel van maar is toch heel spannend

gr

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Inderdaad het blijft spannend. Ik had de vorige maand zelfs lekkende tepels maar werd gewoon ongesteld. En nu bij de iui hadden we maar 200000 zaadjes maar de dagen er voor flink geklust, zelfs manlief begint zich deze keer af te vragen of het nu dan misschien raak zou zijn. Mijn moeder heeft gister voor me gependeld, en ik heb zelf ook gependeld, later heeft mijn zus nog gependeld en bij ons alle 3 kwam eruit dat het innestellingsbloed zou zijn...we wachten rustig af....mijn buik is ook heel erg opgezet, maar dat zal denk ik wel vocht zijn ofzo, heb jij dat ook?

18. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    oeeeeeeeeeei spannend allemaal he
    ik ben zelfs wat dikker geworden echt erg
    denk dat je buik altijd wel beetje opgeblazen is na je eisprong dus het is afwachten ga ook duimen voor jullie

gr

19. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Haha jij ook een dikke buik dus, wat verkeren wij in onzekerheid zeg! Dit kon wel onzekerheidsforum heten, maar goed, voor mij is het wel weer bedtijd, en als we morgen wakker worden hoef jij nog maar 3 dagen! Ik blijf ook duimen draaien...veel toi toi toi's ook voor jou en je hubbie!

20. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    ja erg he je weet het nooit wat je lichaam allemaal met je kan doen ;)het wordt gewoon afwachten
    ja ik gaat ook straks naar bedje e hopen dat er geen duivels komen hahaha
    ik blijf ook duimen voor jou en je mannetje

gr

Deel Deze Pagina