Wie heeft er nog meer een extreem gevoelige baarmoeder? Ik ben nu 27 weken zwanger en ben al eens getest op blaasontsteking omdat ik veel harde buiken had. Hier waren wel sporen te zien maar niet extreem. Toch medicijnen gekregen. Tussendoor bleven de klachten. Vandaag de Vk gebeld door aanhoudende buikpijn en harde buiken. Ze heeft gevoeld en wat ik al dacht is mijn baby weer gedraaid. Bij elke aanraking van de VK en mijzelf ga ik door de grond van de pijn, conclusie,extreem gevoelige baarmoeder.. In combinatie met een extreem drukke baby..... veel last! Moet nu weer urine laten controleren en gewoon rust nemen. Maar ik kon al helemaal niet veel doen door alle ongemakken.. Nog rustiger aan resulteert bijna in bedrust of in ieder geval echt RUST.. Wie heeft dit ook meegemaakt of heeft hier nog last van?
Hoi, Ik ben ook 27wk zwanger. Ik heb ook veel last van harde buiken, buikpijn en kramp Ook al getest op blaasontsteking en suiker bij mij is dit niet het geval. Maar bij mij komt dit door polyhydramnion. ( te veel vruchtwater ) met een drukke baby, kan nl alle kanten op bewegen door veel ruimte. Hoe zit dat met jouw vruchtwater?
Heej Ik herken het ook! Ben al zo vaak in het ziekenhuis geweest en ze hebben nooit duidelijk iets kunnen vinden. Kreeg ook te horen extreem gevoelige baarmoeder en rust nemen. Nu heb ik anti biotica gekregen omdat er wat ontstekingscellen te zien waren maar dit is al vaker geweest. Het is dan niet zo hoog dat het overduidelijk een blaasontsteking is ofzo. Ik maak veel gebruik van kruiken doe jij dat ook? Op een gegeven moment heb je haast zoiets van stel ik me nou aan? Of beeld ik het me in? Maar die oijn is er dan toch echt
Precies dat gevoel herken ik heel erg Manyi. Gewoon het gevoel dat je niet eens goed kan omschrijven wat je dan eigenlijk voelt. Gewoon een hoop ongemak eigenlijk vooral. Hier ook al een keer bij de huisarts geweest omdat ik zo extreem snel moe was,bloed geprikt en die zagen ook wat zitten in het bloed,maar geen idee wat. Het idee dat er 'iets' is maar waar ze geen vat op hebben is vooral raar. Snel buiten adem zijn,buikpijn,harde buiken en soms gewoon een dagje minder klachten. Het is net of je het zelf verzint.. heel raar! Vlinder1990,hoe kwamen ze erachter dat je te veel vruchtwater had? Mijn VK heeft daar nog niets over gezegd,en ik heb ook geen extreme dikke buik. Heb je daar veel last van en kunnen ze er iets aan doen bij je?
Via de echo en ik heb een hele dikke buik. Ja ze kunnen het aftappen. Maar ik denk idd. Dat het bij jou iets anders is anders had je wel een dikkere buik en had vk het wel op de echo gezien. Sterkte met je buikpijn.. vervelend he..
Ja op een gegeven moment ga je je zo argggg voelen. Vruchtwater kunnen ze meten met de echo, dat is bij ook het probleem niet Ik heb nu ab gekregen en moet zeggen het lijkt beter te gaan. Als je harde buiken hebt heb je dan af en toen ook echt pijnlijk harde buiken? Bij mij hadden ze zaterdag een ctg gemaakt en er is wel onrust te zien daarop volgde een inwendige echo om de baarmoederhals te meten en die was gewoon goed dus daar gingen ze verder niks aan doen. Nog een paar weken volhouden denk ik maar (hoe moeilijk het af ent oe ook is en ik kan er echt gefrustreerd en verdrietig van zijn) maar dan hebben we wel mooie wondertjes op onze buik
je het is gewoon aftellen! Ik heb wel weer een blaasontsteking,de tweede alweer. Nu dus weer medicijnen. Ondertussen draait zusje de hele dag door alle kanten op,en dat is niet zo prettig voor mijn baarmoeder. Maar verbieden gaat nog zo moeilijk he
Ik heb het ook, eigenlijk al vanaf 18 of 19 weken denk ik.ik heb ook een heel beweeglijke baby en prikkelbare darmen, maar mijn blaas heeft ook een grote invloed. Als ik het gevoel heb dat ik moet plassen kan ik alweer een harde buik krijgen en dan hoef ik vaak niet eens echt te plassen... Mijn cervix was een goede lengte, dus dat stelt wel gerust. Ik heb ook heel vaak gewoon een erg strakke harde, niet pijnlijke, maar langdurig aanhoudende harde buik, met name als ik sta, op mijn rug lig of zit. Alleen op mijn zij voelt hij vaak echt ontspannen. Herkennen jullie dat ook? Ik heb ook veel bekkenpijn, dus werk 50 procent. Ik ben ook nog eens heeeeeeel moe inderdaad, dus het valt me wel zwaar eigenlijk...
Ik herken het ook vorige zwangerschap begon het bij 25 wk. Echt veel harde buiken. 28wk opname ivm weeen en ontsluiting. Uiteindelijk ingeleid op 39.5 Dit keer vanaf 12wk steeds harde buiken/bal. Tot ongeveer 22 wk ook al begin ontsluiting. Nu 30weken en wordt weer erger/pijnlijker vaker en menstruatiegevoel in buik en rug. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hoe gaat het bij de andere dames?