Omdat ik dit gevoel echt niet kan plaatsen dan toch maar een topic openen. Ik heb het vrijdagavond eventjes gevoeld, gisterenavond eventjes en nu eigenlijk al 2 uren. Ik kan het niet goed beschrijven, het is een soort drukkend gevoel net boven mijn schaambot, meer aan de rechterkant. Het komt een beetje in een golvend gevoel en blijft echt zeurend aanwezig. Zeker geen bandenpijn want dat heb ik met regelmaat en voelt echt heel anders. Ik voel de kleine nog steeds prima bewegen of zo dus echt druk maak ik me niet maar het is een vreselijk irritant gevoel. Weet iemand wat dat zou kunnen zijn??
Ik dacht hier zelf ook aan maar omdat hij de hele zwangerschap in halve stuit heeft gelegen, ook 2 weken geleden met de echo lag hij compleet dwars dacht ik eigenlijk dat we misschien de pech zouden hebben dat hij niet goed zou gaan liggen. Het is in elk geval een erg typisch gevoel en ook best wel een beetje pijnlijk wat ik nog niet eerder gevoeld heb.
Hij kan ook met zijn kontje indalen he, in principe Als het aanhoud of je blijft je zorgen maken zou ik morgen even de vk bellen, misschien dat die meer duidelijkheid kan gevn wat het zou kunnen zijn of misschien even laten checken op blaasontsteking bedenk ik me net!
Ja dat kan in principe wel ja, ik hou het zeker in de gaten en anders neem ik morgen even contact met gynaecoloog op. Maandag de 26ste moet ik toch weer op controle.
Dacht ook aan indalen.. heb er zelf ook last van gehad vanaf die termijn, ik had het vooral s nachts. Zakte dan even later wel weer af. Soort menstruatie gevoel had ik. Bij twijfel inderdaad even bellen. Ik had het zaterdag de hele dag en ben gisteren volgens mij een stukje van de slijmprop verloren. Dus er heeft wat zitten rommelen denk ik...
Dacht ook aan indalen.. heb er zelf ook last van gehad vanaf die termijn, ik had het vooral s nachts. Zakte dan even later wel weer af. Soort menstruatie gevoel had ik. Bij twijfel inderdaad even bellen. Hier ook in stuit, ze kunnen idd ook met hun stuitje indalen Ik had het zaterdag de hele dag en ben gisteren volgens mij een stukje van de slijmprop verloren. Dus er heeft wat zitten rommelen denk ik...