Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miep2015, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep2015

Miep2015 Nieuw lid

16 mei 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eind maart voor het laatst ongesteld geweest. (Paasweekend daarom weet ik het nog)...

Toen weer met de pil begonnen en tegelijkertijd tijd ook een week antibioticakuur gehad. Er stond wel in de bijsluiter dat het de bescherming van de pil verminderde maar ik heb daar niet zo bij stil gestaan. Een paar dagen na deze kuur hebben mijn en ik nog gevreeën. Maar daarna niet meer.

Nu heb ivm met vakantie de pil een weekje langer doorgeslikt. Afgelopen dinsdag voor het laatst. Normaal ben ik dan donderdags altijd al wel ongesteld. (Als het er al niet doorheen breekt met doorslikken).

Maar je raadt het al. Nu nog niks! Alleen meer afscheiding de laatste weken.

Ik zit nu echt te malen of ik misschien zwanger ben.

Ik heb al 3 gezonde kinderen. Werk 3.5 dag en ga net weer beginnen met een studie na de zomer. Een 4e kind heb ik lang gewenst maar mijn man was zeer gelukkig met 3 en ziet een 4e echt niet zitten.

Ik kan nu niet testen. Zou maandag dan pas kunnen.
    Maar zou het dan echt kunnen van die ene keer..... ondanks de pil alleen Door die ab kuur?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgens de laatste onderzoeken zijn de meeste ab-kuren niet meer zo dat ze de pil beinvloeden. maar ik begrijp dat je nog in je stopweek zit, dan is er dus nog niets aan de hand. als je dinsdag nog niet ongi bent zou ik wel even een testje doen.

3. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ja dat kan, heb een vriendin waarvan dit bewijs al 3 jaar vrolijk rond wandelt.

4. Miep2015

Miep2015 Nieuw lid

16 mei 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat per kuur verschillend? Het staat wel nadrukkelijk in mijn bijsluiter namelijk.

Maar goed even afwachten dan maar... maar ik ben dit niet gewend. Normaal ben ik 1.5 a 2 dagen later altijd ongesteld!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    je lichaam kan altijd later zijn, dat is niets raars :) zeker als je doorslikt.
    maar ik kan je helaas geen uitdrukkelijk antwoord geven dat de nieuwe regels ook voor deze AB gelden. meestal zijn het zeer specifieke die nauwelijks voorgeschreven worden die de pil onveilig kunnen maken. maar de meeste gangbare zouden geen invloed mogen hebben.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wacht maandag even af, ben je dan nog niet ongesteld, dan in ieder geval een zwangerschapstest doen. Anderzijds.... je hebt het over het paasweekend qua ongestelheid en vrijen... dan hebben we het over de eerste twee weken van april.... je kunt dan nu ook al testen hoor... je zit minimaal twee weken na de "onbeschermde" seks, moest je zwanger zijn dan zou de test nu al positief uit moeten vallen

7. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Ik heb 2 vriendinnen die een kuur hadden tijdens de pil en nu beide daardoor een kindje hebben.
    Dus ja het kan

Deel Deze Pagina