Brandend maagzuur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lima, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    wat bij mij heel goed werkt is rijsten wafels ik heb er altijd sávond last van en als ik dan een droge rijste wafel neem is het weg het werkt echt ideaal

liefs diane

2. memke

memke Actief lid

15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    nou hier nog 1 die er last van heeft, en Rennie is mijn grote vriendin geworden haha..

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Sinds ik weer zwanger ben, heb ik er ook weer last van.
    Maar dat kan toch nog helemaal niet door mijn zwangerschap komen?
    Bij mijn zoontje had ik er pas bij 28 weken (ongeveer) pas last van, logisch want je kind duwt alles omhoog en daar komt het toch door?
    Ik snap dus ook niet waarom ik er nu alweer last van heb.

4. Niet meer actief

Ik had er vanaf een week of 12 last van, dus ook best snel.. je weet maar nooit he, elke vrouw is anders en elke zwangerschap is anders. Maar vervelend is t wel..

5. augustus

augustus Niet meer actief

Door hormonen functioneert je maagklepje soms niet naar behoren, dus het hoeft niet perse later in je zwangerschap op te treden..

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij mij heeft gaviscon altijd zeer goed gewerkt, heb vorig week een keer die pepermunt genomen maar de volgende keer toch maar weer gewoon die anijs die smaakt toch iets beter.. :) maar goed beide werken direct na inname...

succes

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou ik heb ook alles al geprobeerd. Ik heb zelf antagel gekregen, maar daar kon ik op een gegeven moment niet meer van naar de WC, dus moest ik daar acuut mee stoppen. Heel af en toe als ik het echt niet meer hou dan neem ik een schepje suiker en dan is het bij mij weg. Nu moet ik dat niet iedere keer doen als ik maagzuur heb, want dat is niet goed he. Ze zeggen ook dat een kussen onder je matras helpt, nou hij ligt er bij mij al vanaf week 15, maar het resultaat is er echt niet hoor. meestal ga ik dan rechtop in bed zitten en dan wordt ik vanzelf erg moe en val ik vanzelf wel liggend in slaap.

Succes

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zooo irritant, gelukkig is het bij mij nu wat minder (verder ingedaald denk ik) Maar werd er helemaaaaaaal gek van :confused:
    Niets hielp, gaviscon maakte het alleen maar erger. Nu dronk ikelke avond 2 glazen melk, dat hielp altijd wel. En antagel werkte ook bij mij!
    Succes ermee!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    rennies helpen bij mij prima, meteen weg!

Deel Deze Pagina