Futloos! Moe! Nergens zin in!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foefoes, 16 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zit even in een dip en zie het echt niet meer zitten. Net voor ik erachtwr kwam dat ik zwanger was, een emotionele en heftige periode gehad. De zwangerschap was niet gepland, maar gezien de stresvolle periode (nog steeds stressvol trouwens) een welkome verrassing.

Ik ben nu 15 weken zwanger, en gooide het vooral op " ik voel me vast beter als ik in het 2e trim zit" maar het word alleen maar heviger. Ik beleef echt nergens plezier in, en kan mij er niet toe aanzetten om iets te doen in huis. Ik doe uiteraard het hoofnodige, maar merk dat ik na iets simpels gewoon gesloopt ben(bikvoorbeeld wasje ophangen en vouwen) ook heb ik een zoontje van 2 die erg ondernemend is en weigert overdag zijn dutje te doen. Aan het einde van de dag ben ik een wrak, en ik ga dan ook meteen de badkamer in als mijn man thuis is om een potje te janken. Na het douchen ga ik ook gewoon meteen mjjn bed in. Zelfs aankleden kost me moeite of de deur uit te gaan.

Ben er echt doorheen 😭😭😭😭

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Het is geen troost, maar heb ik ook, 100%!! Ik heb nog geen kindje rondlopen,en ik schiet vaak in de paniek als ik denk Hoe ik dat bij een 2e moet gaan doen. Ik kan werkelijk waar niks! Ben ook al sinds w16 50% ziekgemeld van werk en zelfs hiermee red ik het weekend met moeite.
    Hoopte ook dat dit na 12 weken wat minder zou worden, maar alles werd minder BEHALVE de vermoeidheid. Dikke vette pech, maar behalve eraan toegeven, valt er weinig aan te doen.
    Succes!

3. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een zwangerschap vraagt veel van je lichaam. Je bent immers in volle actie. En dat in combinatie met al een kindje die ook zijn aandacht nodig heeft maakt het ook niet makkelijker op.
    Het kan ook fysiologisch zijn. Denk aan vitamine tekort. Of een ijzertekort kan je lichaam ook flink toe takelen. Je kan altijd vragen aan je ha of hij of zij een labbon uitschrijft om te controleren

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    In mijn heval was het een vitamine b12 tekort. Laat altijd eerst even bloedprikken want teveel supplementen naast je dagelijkse vitaminepillen kan schadelijk zijn als je geen tekort hebt.
    helaas kwam ik daar 2 weken geleden pas achter maar voel me nu wel een stuk beter met de injectie.

Deel Deze Pagina