Brandend maagzuur tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Roozz, 19 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozz

    Roozz Nieuw lid

    18 nov 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik ben een Master student en ik ben bezig met een onderzoek naar brandend maagzuur tijdens de zwangerschap. Ik heb daarom een paar vraagjes voor jullie. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

    Ik vraag me ten eerste af of jullie veel last hebben van brandend maagzuur, en wat jullie daar nu aan doen. Gebruiken jullie medicijnen of hebben jullie andere oplossingen voor dit probleem? Zijn er bepaalde producten die je dokter je heeft aangeraden?
    En hoe staan jullie tegenover het gebruik van medicijnen tijdens de zwangerschap? Zouden jullie liever een natuurlijk product gebruiken als dat zou kunnen?
     
  2. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Hi Roozz,

    Ik heb er niet echt veel last van. Alleen als Ik teveel eet oid en daarna ga liggen. Mijn oplossing is dus proberen na 2000 niks meer te eten. Verder vallen bijvoorbeeld sinaasappels etc niet lekker dus die eet ik gewoon niet meer. Geen behoefte aan medicatie, als zou ik dat wel gebruiken als het heel heftig zou zijn. Aard vd medicatie vind ik minder belangrijk als het maar zou werken en veilig is voor de baby. Succes!
     
  3. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.240
    1.046
    113
    Ik heb het alle zwangerschappen al gehad. En steeds vroeger. De 1e bij 15 weken, de 2e bij 13 weken en de 3e al bij 9 weken. Ik gebruik omeprazol in de ochtend en echt nergens geen last meer van. Heerlijk wonder middel!
     
  4. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw