zwanger, maar had onregelmatige cyclussen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca24, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi meiden

Sinds afgelopen maandag weten we dus dat wij zwanger zijn...jipppie...maar ik vraag me eigelijk af hoelang ik dan zwanger zou kunnen zijn!

Ik kan niet uitgaan van normale cyclussen, want had erg onregelmatig altijd.....de laatste x zaten er 48 dg tussen......
    kan het zijn dat ik al langer zwanger ben, omdat de laatste cyclus 48 dg duurde?
    wie heeft dit ook gehad, ben erg benieuwd!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben ook altijd erg onregelmatig, en dan bepalen ze door een echo hoever je bent. Dus dat maar even afwachten, verder is er weinig zinnigs over te zeggen.

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier ook erg onregelmatig altijd... ik heb de eerste dag van de laatste menstruatie gewoon aangehouden en kwam zo op 14 februari... bij de echo kwamen ze ook op deze datum... blijft natuurlijk spannend, want uiteindelijke datum is toch tussen de 38 en 42 weken...

gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hoi Bianco, gefeliciteerd!
    Het is dus volkomen tasten in het duister (maar je bent niet de enige hoor, join the club). :D
    Inderdaad het beste maar om af te wachten tot de eerste echo, daar kunnen ze eenvoudig meten hoe groot het baby'tje is, en dan weet je het haast op de dag af.
    Hoe knap die apparatuur van tegenwoordig is!

Deel Deze Pagina