(.)(.) Pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ourwish, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ourwish

ourwish Actief lid

17 feb 2008
    130
    0
    0
    Ik ben net wezen sporten (voetbal) Men ow Men als ik dat had geweten dan had ik het niet gedaan. Afgelopen dinsdag al gestept en toen had ik bij het 'huppen' al wat last van mijn borsten, maar voetballen jeetje mijn borsten lijken wel ballen ;) en doet ook nog veel pijn zeg!

Pfff zou hou ik dat niet vol om tot de 12de week te voetballen :confused:
    Hou je de hele zwangerschap er zo'n last van of is het alleen in het 1ste trimester?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb tot 11 weken echt dagelijks serie (.)(.) gehad. Bij bij heeft een goed steungevende meegroei/voedings bh erg geholpen.

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Een goede bh kopen is denk ik de oplossing

4. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

lientje heeft een beetje gelijk...

maar ik heb dure bh's aangeschaft zonder beugels, dat maakte een beetje verschil uit, maar niet veel.
    maar ik heb tot ongeveer aan de 11e week last gehad van mijn borsten.
    en nu helemaal pijnvrij, alleen je merkt wel dat ze gevoeliger zijn.
    tja je lichaam maakt zich klaar voor de baby :D

5. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Het is de eerste weken echt mega inderdaad maar bij mij nam het na een week of 7/8 af...

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik ben nu rond 28 weken, en sinds een week of 2 is het duidelijk minder. Hoop voor jou dat het eerder minder wordt wat het is knap lastig.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb ook een goede sportbh en heb er dan minder last van als normale bh. Ik voetbal overigens ook!

8. MvM

MvM Niet meer actief

Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik er tot 13 weken last van gehad, goede bh of niet, maakte hier weinig verschil.

Ook dit keer, weer erg veel last :(

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    even proberen met een nieuwe, stevige, sport BH. Ik merk het ook, heb echt geen grote (nu cup a) maar voor mn gevoel klotsen ze bijna tegen mn kin aan, haha en pijn dat het doet (doe squashen).
    Ik moet ook nieuwe BH's kopen, JOEHOE. kan eindelijk cup B gaan kopen:)

10. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    ik ben al weer een tijdje niet zwanger maar kan het me nog goed herineren. Bij mij de hele zwangerschap maar eerste trimester het ergste

bij werd het met een sport bh juist erger omdat ze helemaal plat gedrukt werden.

ik had binnen 8 weken al 2 cupmaten groter. je hebt speciale zwangerschaps beha's die zijn zoner beugel, ztevig maar ziet zoals een sportbeha.

nu pas ik ze niet meer, want de 2 maten zijn ook verdwenen :rolleyes:

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb nu sinds 4 weken ongeveer geen last meer van m'n (.)(.) heb wel grotere bh's moeten kopen en heb ook maar gelijk "stevige" gekocht (niet dat ik die normaal niet hebt maar je begrijpt het wel toch ;)) ik vind het wel prettig zo...

Liefs

Deel Deze Pagina