zeurende aanhoudende buikpijn, svp spoedig beantwoorden.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jent, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hoi ik heb nog een vraagje,

    Afgelopen zaterdag heb ik bij mijn man achterop de motor gezeten. Best lang. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar vertel het er toch even bij. Verder heb ik rustig aan gedaan. Maar ik heb dus echt de hele dag zeurende buikpijn vanaf zondag zo'n beetje volgens mij. Nu heb ik al een zwangerschapsbroek aangetrokken in de hoop dat het minder wordt, maar echt helpt dit niet, kruik ook niet. Mijn buik voelt nogal gespannen aan, rond de navel en daar boven doet het een beetje pijn als ik er op duw, maar het pijngevoel zonder erop te duwen ligt lager. Wat zou dit kunnen zijn? kun je mij helpen. O ja en als ik eet dan moet ik meteen daarna naar de toilet voor ontlasting, eet minder als normaal. Als ik moet hoesten doet mijn buik ook zeer net alsof er spieren samentrekken.
    Wat is het toch? Is dit erg? Alvast bedankt. ik houd dit in iedergeval geen weken vol zo.

    xxx Joyce
     
  2. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Buikpijn was woensdag over. Geen bloedverlies gehad. Woensdag was buik nog wle wat gevoelig en was ik 's middags wat misselijk en vandaag heb ik tot nu toe nergens last van.

    xxx Joyce
     
  3. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Helaas vandaag na het werk rondhalf 4 redelijk veel helder bloedverlies gehad, maar geen buikpijn. Wat is er toch met me aan de hand?
    Ik krijg toch niet alsnog een mk of wel?
    Help me aub.

    xxx joyce
     
  4. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nou het bloeden werd eigenlijk al meteen minder. Zaterdag de hele dag nog wat gelig bloed. En zondag laat in de middag na ontlasting met bloed kwam er ook weer bloed uit vagina helder rood.
    Is het nu echt fout aan het gaan?
    Krijg ik een MK heb de vorige keer een MA gehad.
    Weet jij het?

    xxx Joyce alvast bedankt.
     

Deel Deze Pagina