Hallo Dames, Ik had al een tijdje last vn me benen soort vn spierpijn.. Maar vandaag is het zo erg dat ik bijna niet kan lopen Het lijkt op een kramp wat maar niet wilt weg gaan.. Is dit normaal? wat is dit eigenlijk? groetjes
heb dat ook alleen dan niet steeds . ik heb bij mij t idee dat er ergens een spier of zenuw klem zit , verder kan ik je er ook niet bij helpen als je er echt last van heb zou ik even naar de huisarts gaan miss weet die wel iets wat je kan doen
Had laatst ook drie dagen lang dat ik het gevoel had dat er een zenuw klem zat. Kon er niet van slapen en lag af en toe te puffen van de pijn! Maar na een dag of drie was het ineens weg. Ik weet niet of je hetzelfde hebt, maar ik zou niet weten wat het is. Ik was wel van plan naar de huisarts te gaan na het weekend, maar dat bleek niet nodig. Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even bellen.
als het een beknelde spier/zenuw is noemen ze het ischias. komt heel veel voor tijdens de zwangerschap. heb er zelf ook regelmatig last van. helaas weinig aan te doen, een warme douche en dikke sokken in bed lijken vaak wel te verlichten.