Hallo ! ik 22 jaar ga deze maand voor ronde 9 voor ons 1e kindje ... het lijkt zo lang te duren voor dat het 'raak' is .. zijn hier meer meiden ? en hoe voelen jullie je eronder ? liefs x
Wij zijn in januari gestopt met de nuvaring... vorige maand ook ovutesten gebruikt, maar ook dat heeft niet geholpen. Afgelopen keer dat ik ongesteld werd, was het echt de 1e keer dat ik moest huilen en er echt even kapot van was... De maanden daarvoor dacht ik steeds 'het komt wel...' Maar het duurt steeds langer en het gaat ook steeds meer door m'n hoofd spoken dat er misschien wel wat mis zou kunnen zijn.. Maar we mogen de hoop niet opgeven!! Genoeg mensen die er veel langer over doen en dan gebeurt het wonder toch opeens... Maar om me heen hoor ik ook zoveel verhalen van hup 1-2-3 zwanger... dan denk ik: 'Ik wil ook!!'
Hey, Over een paar dagen ben ik bang dat wij ook naar ronde 9 gaan... Heb vanochtend een vroege test gedaan en die was helaas negatief Ben ook zooo bang dat er iets mis is nu het zo lang duurt. Maar ben blij dat ik dus niet de enige ben Ik kom ook uit Groningen trouwens. Wat toevallig! Ik heb me aangesloten bij een gezellig klein clubje, misschien ook wat voor jou? Zwanger worden clubje groningen, onder zwanger worden clubs. Liefs Marjolijn.
Hallo, Hier ook ronde 9, zit rond mijn eisprong nu, goed geklust deze week, weekend nog volop gebruiken En dus straks weer op het wachtbankje. Pfff 9 maanden al, ik denk dan, ik had al een beeb eruit kunnen persen ;( 2 weken geleden bij de huisarts een verwijzing aangevraagd en midden september hebben we een afspraak bij de fertiliteitsarts. Ik ben benieuwd, hoop natuurlijk dat het niet aan ons ligt maar we zijn 35 & 37 en worden er niet jonger op, helaas ! Groetjes
hoi ik ben ook 22 jaar, wij zijn al iets langer dan drie jaar bezig! wachten duurt inderdaad erg lang! succes!
wij zijn nu in ronde 8 maar inderdaad het duurd zo lang dat wachten. soms wordt ik er erg onzeker van en vraag ik me af of het wel gaat lukken.
ik zit in ronde 7 en ben net 30 geworden. Oh, heel herkenbaar dat het frusterend word en dat je je gaat afvragen of er iets mis is!!!! Hebben jullie ook wel's een ''eenzaam gevoel'' vooral als je praat met dames die allemaal kinderen hebben en daar dus over aan het keuvelen zijn met elkaar????? Ik heb zelf ook geen enkele reden om al naar huisarts te gaan (regelmatige cycli, geen heftige menstruatie, gezondheid in orde, geen overgewicht ofzo.....) terwijl ik het liefst meteen bij de ha. langs wil om al een soort ''vooronderzoek'' (zaadtest bijv) te vragen. Ik denk namelijk steeds vaker dat het aan de ''zwemmers'' ligt, zeg maar. Ben ook al gestopt met te veel cola drinken (schijnt niet goed te zijn) en drink nauwelijks alcohol.... maar houd moed: ik ken ook mensen in mijn omgeving die toch spontaan of met een beetje hulp zwanger zijn geraakt!!! Faith: ben jij al bij ha. geweest en/of in MMM??? Omdat je aangeeft dat je al 3 jr bezig bent..... Nog een tip (voor je weet maar nooit): er bestaan ook kinderwensspreekuren. Het lijkt mij niet zo nuttig als je zelf al veel info. hebt gelezen/gehoord over zwanger worden, maar misschien vinden jullie het wel een goed idee! Meiden, succes en we houden vol!!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/228452-aug-sept-ronde-9-a.html#post8135669 Wie kletst gezellig mee?
ja hoor, ik klets mee!! Ga wel zo eten, dus dit is ff snel reageren. Jij dus ook al even bezig??? En hoe ga je er mee om?? Elke maand ''actief aan de slag'' of soms wat minder??? Ik had dus vanochtend oppeens een super rot gevoel met plassen. Dacht aan een blaasontst. Balen, want dan komt er natuurlijk weer niks van klussen. Maar gelukkig gaat het nu beter!!!
welkom juffertje! 51 dagen gehad, zie ik....wow, dat is wel lang, hoor....dan extra teleurstellend als het niet raak mocht zijn???? Ik ben ook vorige mnd gestart met ovu-test........op de camping!!! Hahaha, ik liep daar met een WC-rol en heel komisch: met een heel klein plastic bekertje er in verstopt. Die vond ik bij de Xenos. Wel zo handig en die kan je gelijk weggooien....Wel een gedoetje, hoor. Bovendien is het ook nog een kunst om in een tent op luchtbed te klussen.....hahaha... heb jij wat aan de ovu-tests?? Vorige mnd ei ontdekt?
meiden heel veel suc6 dat het maar snel raak mag zijn! Ik ben superduper vruchtbaar, want ben nu voor de 2de keer zwanger door de pil heen. (mn eerste zwangerschap eindigde in een mk helaas) En deze beeb zit goed vast gelukkig
nou, gefeliciteerd he!!! Door de pil heen zwanger...nou, dat kan ik niet zeggen, nee!!! veel geluk gewenst!
Ja 51 dagen was echt lang... Maar toen kreeg ik pas heel laat (na 30 dagen ofzo) opeens vruchtbaar slijm, dus een heel late eisprong ofzo... (was toen nog niet aan de ovutest) Maar zwangerschapstesten waren negatief, dus ik zat gewoon te 'wachten' tot ik ongesteld werd.... Die ovutest bevestigden eigenlijk alleen maar dat ik al die maanden ervoor hetzelfde voelde wanneer ik m'n ei had. Dus nu waren de testen positief, maar de maanden ervoor heb ik steeds hetzelfde gevoeld... Maar het is wel een handigheidje en extra bevestiging dat het je ei is....
handig als die tests je even bevestiging geven, he?!?! Heb jij/ hebben jullie handige tests??? Ik heb de goedkoopste en heel komisch, ga met een plastic borrelglaasje het toilet op ........echt heel suf en ik ben als de dood dat dat ding uit mijn zak duvelt en al mijn collega's zich afvragen wat ik ga doen op het toilet......vorige maand liep ik dus ook zo op de camping (bekertje in WC rol verstopt)!!!..........nog meer leuke of komische verhalen?!??