Brandende huid???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tienus26, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tienus26

Tienus26 Actief lid

29 sep 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal...

Ik heb sinds 2 dagen erg last van een soort van brandende huid.
    Gek wordt ik er van. Het zit precies bij de overgang van mijn borsten naar mijn buik. Net of de huid heel erg geirriteerd is maar er is niks te zien...
    Weet iemand wat dit kan zijn of herkent iemand dit???

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik heb een vergelijkbaar gevoel aan de onderkant van mijn buik. Het voelt zoals het voelde als ze vroeger 'prikkeldraad' bij je deden. Ken je dat nog? Twee handen aan je arm en ieder een andere kant opdraaien.
    Ik heb nu dan ook straie (schrijf je dat zo?) ontdekt. Balen!! Dus ik zou voor de zekerheid lekker gaan smeren en hopen dat het geen straie wordt!

3. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik heb t ook. T helpt mij mijn bh uit te doen, de stof houd t warm en lijkt te gaan broeien. Zacht onder de douche scrubben en goed laten drogen.

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    hier had ik een paar dagen geleden hetzelfde aan de hand... Was alleen maar op mijn buik dat ikk die ontzettende jeuk en het brandende gevoel had. Was echt serieus irritant! Heb toen het licht aangedaan omdat ik overtuigd was dat mijn buik heel rood en vol bulten ging staan...MAar er was gewoon niks te zien.

Toen gaan slapen en sindsdien heb ik er geen last meer van gehad...

5. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Ik heb het op mijn gezicht en handen af en toe. Snap echt niet hoe dat komt....

6. Tienus26

Tienus26 Actief lid

29 sep 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt ontzettend vervelend zeg... Vanochtend was het minder dus dacht dat is mooi dan gaat het weer weg maar in de loop van de dag begon de ellende weer. Heb het vanmiddag gevaagd op de kraamafdeling van het ziekenhuis. Ik moest daar toevallig toch zijn voor een ctg. En zij zeiden dat het waarschijnlijk echt door het oprekken van de huid komt. Ze adviseerden bij mij talkpoeder.. Dus ga het nu maar eens proberen.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik hebhet een tijd op mn benen gehad, verschrikkelijk!!!!
    Maar het is weer weggetrokken.. Al komt het af en toe weer op..

Deel Deze Pagina