wie ook overtijd en negatieve testen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yasmintje, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie is er ook overtijd en heeft negatieve test? Ik ben zo een drie/vier dagen overtijd en drie verschillende testen gebruikt allemaal spierwit dus zwanger zijn zal het wel nie zijn dus wil gewoon ongesteld worden zodat ik verder kan... echt niet leuk dit

2. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

#2 knutselmiep, 18 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2013
    Ja het is echt vreselijk als je over tijd bent en omo witte testen hebt.

Ik heb pas bij 12 dagen over tijd positief getest!
    (ben nog nooit over tijd geweest, en menstruatie altijd stipt op tijd)
    En het was bij mij ook niet zo dat ik later een eisprong had omdat ik pas later positief teste. mijn eisprong was precies op tijd;)
    De een maakt gewoon iets eerder HCG aan dan de ander...
    Dus over tijd zijn en witte testen hebben wil nog niets zeggen:D:D
    Maar het waren 12 zenuwslopende dagen...

3. Sabria

Sabria Lid

10 apr 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Sabria, 18 jun 2013
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
    Vandaag dag 3 na nod,4 testen gedaan en alle 4 wit als maar wit kan zijn. In 3,5 jaar nog nooit over tijd geweest voor mij is dit echt nieuw.

4. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nu hetzelfde probleem, ik zou zaterdag ongesteld moeten worden. Maar ik ben het nog steeds niet. Ik had zondag toen getest en het resultaat was negatief (cb). Gisteren en vandaag niet getest, ik had idee mijn ongesteldheid komt toch nog wel.

Ik hoop dat ik niet meer ongesteld ga worden, want wij zijn al sinds april 2012 bezig. Maar mijn cyclus is meestal netjes 29 dagen. Alleen in een vakantie (in een land met een ander klimaat) ben ik wel soms twee dagen te laat.
    Wel had ik vandaag twee vegen van iets bruine afscheiding. Terwijl mijn ongesteldheid altijd met roze en iets daarna gewoon rood bloed begint.
    Apart.
    Verder geen rugpijn wat ik normaal heb, maar ook geen zwangerschapsverschijnselen.

5. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL

Jij geeft me echt hoop...
    Bij me eerste had ik met vier dagen overtijd echt knallers had niet eerder getest toendrtijd..
    Ik ben ook sinds ik mij kan herinneren nooit vier dagen overtijd geweest soms twee dagen. We zien het wel maar wil gauw bloed zien als het dan toch niet raak is..

6. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    ik ben ook overtijd al bijna een week, ik heb wel vorige ''ronde'' een miskraam gehad met 7 weken, daardoor kan de cyclus wel in de war worden gegooid moet ik erbij zeggen. Ik heb wel last sinds een paar dagen van bruinverlies dus denk dat mijn menstruatie er aan zit te komen! hoeveel rondes ben jij al bezig?

7. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja bij jouw kan het dus zo zijn door je miskraam maar je weet maar nooit ze zeggen ook dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent toch.. ik ben al zo een acht rondes bezig bij mij eerste was het pas raak bij de achttiende ronde . Hoelang ben jij bezig?

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Wij zijn nu 18 rondes bezig incl miskraam, ben vanochtend ongesteld geworden wel iets later maar als je naar m'n banner kijkt is het niet eens een uitschieter ofzo. Had je bij de eerste medische hulp of was het "natuurlijk" gelukt na 18 rondes? Ik de ronde van m'n miskraam had ik clomid en ovitrelle gekregen zodat mijn ei zeker zou springen,mik heb niet iedere maand een eisprong.

9. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer dat je ongesteld bent geworden maar ook weer fijn kan je weer verder..
    Ik had geen medische hulp bijde eerste wel al doorverwezen naar gyn moest op dag drie van menstruatie bloed prikken maar menstruatie bleef weg en na vier sagen test gedaan en was toen positief.
    Ik weet niet of ik iedere maand een eisprong heb gebruik wel testen van clearblue en daar krijg ik dan wel een smiley meestal op de zeventiende dag..
    Vandaag nog steeds niet ongesteld trouwens.

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    heb je normaal gesproken wel een regelmatige cyclus? op welke dag zit je nu dan?

11. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja normaal wel tussen de 28 en 33 dagen en zit nu op dag 37.

12. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    dat is inderdaad wel erg raar, ik zou afwachten tot maandag en dan even contact opnemen met de huisarts voor een bloedtest, wellicht voor die tijd al een positieve zwangerschapstest of misschien je ongi.

13. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zoiets had ik ook jn gedachten ik laat het wel weten hier wat het geworden is..

En de andere meiden die overtijd zijn nog wat nieuws???

14. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen menstruatie en geen positieve test helaas..

15. Louise86

Louise86 Lid

21 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

ik zit nu in ronde 2 voor ons 1e kindje. Ik had voordat ik aan de pil ging (10 jaar geleden) een wat onregelmatige cyclus.
    De 1e ronde na het stoppen werd ik netjes 28 dagen na mijn ontrekkingsbloeding ongesteld, gister zou dan mijn nod zijn, nog niet ongesteld geworden dus officieel overtijd nu.
    Vanmorgen getest, maar helaas ook negatief.. :(
    Spannend!

16. Kimme90

Kimme90 Lid

3 jun 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al zeven dagen overtijd en ook negatieve test. Weet het heel even niet meer hoor. Pfff

17. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ik zit op dag 33 en negatieve test. Vorige ronde testte ik positief op dag 33 (helaas niet goed gegaan). Doordat ik PCOS en hormoonbehandelingen heb weet ik niet zo goed hoe mijn cyclus is, maar vanaf vandaag bestempel ik mezelf als over tijd....

Succes iedereen!

18. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Hoe staat het bij iedereen voor? Hier nog steeds overtijd...

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal. Hier ook 2 negatieve testen en nog geen ongi. Vorige cyclus duurde 28 dagen. Vandaag dag 32 en ook die is bijna om, Pff! Hopelijk allemaal snel een positieve test, maar zelf geloof ik er niet meer in na die 2 negatieve testen, dus laat me maar snel ongi worden en verder kunnen met een nieuwe ronde... Succes allemaal!

20. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal..
    Zoals vermeld in mijn topic..
    Moest normaal ongesteld worden op 14/06 en ben het nu nog steeds niet.. Heb vrijdag 21/06 een test gedaan en die was negatief..
    Ben gestopt in maart met de pil.. Toen heb ik kort bloedverlies gehad en sindsdien al 3 keer regelmatig mijn maandstonden gekregen, telkens een cyclus van 26 dagen.
    Voel me dikwijls misselijk als ik opsta en heb een licht gevoel in m'n hoofd.. Maar net sinds een uurtje of 2 heb ik veel pijn in m'n onderbuik precies of ik ongesteld moet worden.. Hoop ergens dat het niet zo is ..
    Hoe is het ondertussen bij jullie gesteld?

Deel Deze Pagina