Wat deed jij anders in de ronde dat het raak was???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama Larissa, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hoi!

Zoals de titel al zegt is mijn vraag aan jullie; wat deed jij anders in de ronde waarin het raak bleek te zijn???

Je kunt hierbij denken aan; veel klussen, weinig klussen, Etos zwanger worden capsules gebruiken, acupunctuur, na het klussen (langer) blijven liggen etc.

Ik ben erg benieuwd naar jullie succes verhalen!!! :D

Groetjes,
    Larissa

2. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een tijd met mijn benen omhoog gelegen na het klussen! :D We hebben 4 rondes gehad en alleen bij de laatste (4e ronde dus) heb ik mijn benen omhoog gehad. En met resultaat! :)

3. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Om antwoord te geven op mijn eigen vraag ;)

1e zwangerschap; die maand begonnen met het gebruik van ovu testen --> een prachtige dochter van inmiddels 2 jaar!!!

2e zwangerschap; 5 dagen achter elkaar klussen tot ei sprong was geweest --> helaas MA bij 7w2d

3e zwangerschap; niks anders gedaan dan vorige rondes --> helaas MK bij 4w6d

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    We sloegen mijn eisprong over dachten we ;)
    Verder allebei trouw foliumzuur geslikt

5. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Voor de eerste keer in mijn leven ovulatietesten gebruikt. Notabene die van kv en gewoon plompverloren ergens midden in mijn cyclus begonnen.
    Kon er geen touw aan knopen (kv ovutesten zijn al niet zo best) en helemaal geen ervaring. Toch maar geklust en het was nog raak ook helaas wel een mk met 7,5 weken:(

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Tarwekiemolie en ovulatietesten

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om de dag sex, helaas wel mk met ruim 6 weken dus nu weer opnieuw beginnen..

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier voor het eerst ovu testen gebruikt in de maand dat het raak was.
    En voor het eerst preseed gebruikt!
    Vanaf de dag voor m'n knal ovu elke dag geklust

9. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Heel raar , maar de maand waarin het raak was hadden we meer ochtend seks hhaha ;)

10. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niets bijzonders... Was de tweede ronde raak. Waren er helemaal niet mee bezig en toen kwam ik er ineens achter dat ik al 9 dagen overtijd was! :D
    Dus geen benen omhoog, geen ochtendseks, rare standjes;), geen ovu testen...

Slikte wel etos zwanger worden voor de foliumzuur.

Gewoon lekker genieten met zn 2en! ;):D voordat je t weet zit er een buik in de weg en heb je aangespoelde walvis seks (volgens de woorden van kluun uit help, ik heb mn vrouw zwanger gemaakt)

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Uhm geloof dat we vooral doggy deden :D
    En wel vaker dan eerdere rondes
    Maar blijven altijd nog even liggen hoor ;)

En ik had hier een topic geopend of iedereen voor me wilde duimen dat ik t mn broer persoonlijk kon vertellen als we daarheen zouden gaan op vakantie :)
    Ben ervan overtuigd dat al het geduim de doorslaggevende factor was ;)

12. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    De eerste 6 rondes rookte ik. Door omstandigheden (longkanker schoonvader) ben ik gestopt met roken en de 7e ronde was het raak:) De eerste 6 rondes zat ik in België, ronde 7 waren wij met vakantie in Mexico.

Verder geen speciale dingen gedaan die ronde: niet blijven liggen, geen ovutesten, geen pillen of rare standjes ...

13. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Allebei? Bedoel je dat je je man/vriend ook aan de foliumzuur hebt?

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had van mijn zusje een pakje foliumzuur gmet omega 3 gekregen dat ze over had en we waren op vakantie. Gek genoeg was onze timing juist slechter dan afgelopen rondes...

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    de belangrijkste verandering is denk ik wel iui :D
    En ik heb het meer los gelaten. Vertrouwen erin hebben dat het wel goed komt.

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk om jullie ervaringen te lezen :)

En alle zwangere; gefeliciteerd!

Zijn er nog meer dames die iets anders hebben gedaan, de maand waarin het raak bleek te zijn?

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    1 keer seks gehad en meer niet..niks geen testen geen ei spotten helemaal niks..die maand had ik zoiets van vind het wel best laat allemaal maar zitten(had een dip maand en sloeg nergens op want was pas bij ronde 4 mja je wilt zo graag he) maar goed die maand is het echt gebeurd en was ik zwanger:D en nu alweer bijna 1 jaar:D

18. Paige

Paige Niet meer actief

Beide keren spontaan s.ex gehad. Dus geen "moetje".
    En beide keren hadden we de maand daarvoor besloten om het even te laten rusten.

19. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was nogal gefocust dus heb het die ronde helemaal losgelaten (wist zelfs niet wanneer ik voor het laatst ongi was geworden haha) met het idee dat het nog wel even kon duren.. niet dus :D

20. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    2de ronde gelijk raak ik heb ovu testen gebruikt ik slikte ook een voedingssuplement ( upcelyn basic ) daar zit echt bijna alles in van vitaminen ook foliumzuur. daarnaast nam ik ook visolie capsules ( Fluzym ) ik heb ook theunisbloemolie capsules genomen tot aan men eisprong vanaf positieve ovu test overgegaan naar tarwekiemolie. en dan had ik ooit is gelezen van iemand dat zij elke dag een warme douchestraal op haar buik hield en toen die maand zwanger werd dus dat heb ik ook gedaan en ja hoor ik heb 3 dagen geleden positief getest :) en ik was er vanaf dag 1 mega hard mee bezig om zwanger te worden en de 2ronde was het raak dus dat wil niks zeggen. zolang je uzelf maar geen stress oplegt :) Groetjes

Deel Deze Pagina