Ok de titel zegt het eigenlijk al. Maar diegene die buikpijn had bij de innesteling hoelang duurde die buikpijn? En hoe voelde die?
Op dit moment heb ik buikpijn/ongikrampjes. Niet zoals bij een echte ongesteldheid, maar toch raar. Ik had, als goed is, mijn eisprong de 16e, maar in deze wonderlijke wereld van de bevruchting weet je het nooit. Heb sinds de middag wat krampjes... Bij mijn eerste kindje, ook even een middagje krampen gehad, maar voor de rest niks. Succes!!!
Ik heb vermoedelijk de innesteling gevoeld, ongeveer 7 dagen na mijn eisprong. Ik heb voor zeker 5 minuten erge steken in mijn onderbuik gehad (ik moest goed blijven ademhalen om de pijn te handelen) en daarna nog zeker 10 minuten een zeurend gevoel in mijn onderbuik. En 5 dagen later (12 dagen na mijn eisprong) had ik een licht positieve zwangerschapstest.
Hoi.. ik had me eisprong gevoeld op 17feb.. ik heb het eig elke maand, ongeveer 2wkn na me menstruatie, krijg ik wat witte elastisch slijm uitscheiding.. ik weet niet of het bij elke vrouw zo is hor. bewust heb ik op die dag gedaan, ook 2dagen ervoor. nou om precies te zijn kreeg ik plotseling die buikkrampen vanaf 20feb tot en met 27feb.. ik denk dat dat de innesteling moest zijn geweest.. op 2maart een test gedaan en positief. nadat ik het wist dat ik zwanger ben, heb ik soms op bepaalde tijden wel nog steeds lichtekrampen, maar wat ik heb vernomen van andere is dat normaal bij de eerste 2 maanden.. weet het ook niet precies... nou succcess
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb sinds zondagavond soort van krampen/buikpijn, het wisselt ene keer erg en dan een tijd niet en dan wel weer.. Nou zou het qua tijd innesteling kunnen zijn... maar moet maar afwachten denk ik....
ik heb een aantal dagen menstruatiepijn gehad. de ene dag erger dan de andere dag. ik bleek zwanger te zijn en heb nog zeker 2 weken regematig die menstruatiepijn gehad. ook nu en dan wat rose afscheiding.
Ok, ik heb geen bloedverlies o.i.d. maar weet ook niet of dit menstruatiepijn is want dat heb ik nooit...
Dit klinkt heel herkenbaar! Tenminste, dat 5 min steken in onderbuik en zeurend gevoel...... ik ben zoooo nieuwsgierig naar over 5 dagen!!
Roeska, uit het hele hoge noorden! Gezellig. Hier ook iemand uit het hele hoge noorden heeft ff niets met topic te maken, sorry hihi.
Geen idee of het mijn innesteling was, maar ik heb een halve dag gerommel in mijn onderbuik gehad (wel ten tijde dat de innesteling plaats hoorde te vinden). Week erna vreselijke krampen gehad.
Hoi 25jarige Ik heb 11 maart mijn ei gehad en sinds dit weekend steeds een zeurende pijn in mijn onderrug. Ik ven ook zo benieuwd of dit een innesteling is. Heb jij verder nog klachten? Groetjes Lara
Ik heb ook geen bloedverlies. Maar ik weet dus niet of het idd een innestelling was, dus ik lees lekker met je mee hihi.
hoi hoi, ben verder met vlagen misselijk en af en toe btje duizelig... maar lijkt me eigenlijk zo sterk dat ik dat nu (sinds zondag) al heb dan... volgende week dinsdag/woensdag zou ik ongesteld moeten worden.... Groetjess
Ik duim voor je! Ik heb ook NOD rond die dagen. En ik was gistermorgen ook duizelig.. zou het kunnen?? ik hoop het voor ons!
Ik had rond de innesteling buikgriep verschijnselen Duizeligheid is bij mij ook een symptoom. Succes!
Oh echt? Ik dacht dat ik gewoon te weinig had gedronken.. Hmm spannend spannend. Maar zou wel weer niets zijn. Al vind ik mijzelf niet de persoon ervoor dat ik heel veel zou voelen bij een zwangerschap. Ik ben doorgaans helemaal niet zo gevoelig.. Maarjah, we zullen zien! Of niet.