Herhaling van buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een goede zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diana76, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

Ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ik ben eind januari hieraan geopeerd. Ze hebben een bloedstolsel uit mijn linker eileider gehaald en deze eileider is bespaard gebleven.
    Nu zij wij deze maand weer begonnen aan onze kinderwens en ik zit nu 1 week voor mijn nod.
    Nu ben ik weer heel bang dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap krijg, omdat ik nu al dezelfde symptomen heb als toen. Steken in mijn schaambeen die uitstralen naar mijn linker lies. Deze komen af en aan. Vooral als ik zit, krijg ik hier meer last van. Dit had ik toen ook en daarom maak ik me nu druk.
    De vorige keer voelde ik ook goed dat ik zwanger was, al ruim voor mijn nod. Achteraf ook wel logisch dat ik snel al klachten had, omdat het dus niet goed zat.
    Zijn er vrouwen die dit herkenen? En belangrijker nog....zijn er vrouwen die dan toch een goede zwangerschap hadden?

Gr., Diana

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Bij een normale zwangerschap heb je ook steken bij je schaambot uitstralend naar je lies.Dit heeft met de innesteling te maken.
    Ik kan goed begrijpen dat je je erg ongerust maakt,maar ik denk niet dat het nodig is.
    Als je toch hier erg ongerust over bent,kan je maandag misschien even je gyn bellen.Je zit nog voor NOD,dus denk niet dat je al kan zeggen dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaat.
    Sterkte met alles.

3. Sas82

Sas82 Lid

1 sep 2012
    64
    0
    0
    Hier na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, waar ik niks van voelde totdat na twee maanden de vrucht begon te 'bloeden', afgelopen maand bevallen van een wolk van een zoon! Aan het begin van de zwangerschap voelde ik nu wel vanalles waaronder steeds buikpijn ed. Na mijn positieve test moest ik twee weken wachtten en daarna ben ik voor de eerste echo geweest. Voor die tijd was het hier gewoon afwachtten..
    Succes! Hopelijk is dit keer alles oke!

4. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie snelle reactie!!! Dit doet me goed om te lezen, maar vandaag had ik weer iets vreemd.... Ik heb nu al bloedverlies en mijn temperatuur is nog steeds hoog?
    Hebben jullie hier een verklaring voor?

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Toen ik positief teste,kreeg ik bloed verlies.Dat was op de dag dat ik ongi moest worden.De dag daarna was het bloedverlies weer over.Bij jou is het vroeger ....je zit nu een paar dagen voor NOD toch? Het kan ook innestelingsbloed zijn.

6. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag zou ik eigenlijk pas mijn nod hebben.
    Ik temperatuur, dus ik weet dat ik mijn eisprong op dag 18 had. Daar 14 dagen bij opgeteld, dan zou dit aankomende vrijdag zijn.
    Ik moet er wel bij zeggen dat mijn cyclussen variëren tussen de 24 en 29 dagen, maar ik dacht als ik er 14 dagen bovenop telt, dan ben ik nooit te vroeg met testen.
    Ik temp morgen natuurlijk ook en als deze dan nog steeds hoog is, dan kan ik er wel vanuit gaan dat dit geen menstruatie is, toch??
    Toch denk ik wel dat ik ongesteld ga worden, die steekjes waar ik het eerder over had, zijn helemaal verdwenen.
    Als ik ongesteld word, dan zou dit betekenen dat ik maar een lf heb gehad van 8 dagen. Dit is wel erg kort hè.
    Dit is nu mijn 3 cyclus dat ik temp. Bij de eerste had ik ook zo'n korte lf en bij de 2de dan een bbz.
    Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen is.

Super bedankt voor jullie reactie!!! Dat waardeer ik enorm!!!

Ik laat morgen wel weten wat de uitslag is.

Gr. Diana

7. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saskia@nog gefeliciteerd met je zoon!!! Gaat alles goed met hem en met jou ook?

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    wat betreft bbz weet ik niets van hoop wel dat je snel kan genieten van een goede zwangerschap.
    Betreft je LF, ik ben zwanger geworden met lf van 8-10 dagen.

9. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen gemeten en deze is nog steeds hoog. 37,2!!! (voor mijn eisprong 36,5). Het bloeden was maar een beetje en is ook gestopt.
    Gisterenavond nog wel een test gedaan, want ik hield het niet meer van de zenuwen. Deze was negatief, maar ik heb wel erg vroeg getest.
    Het ziet er nog allemaal hoopvol uit, maar das echt niets voor mij.....dat wachten en die onzekerheid. Waarschijnlijk ben ik niet de enigste, die er zo over denk ;). Het blijft gewoon wachten.

10. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer......

Het zat me toch niet helemaal lekker en ik mocht van ha bloed laten prikken. Uitslag van de bloedtest was negatief.
    Tevens heeft hij mij ook weer doorverwezen naar de gynacaeloog. Hier mag ik volgende week naar toe. Hier ben ik wel geruststelt mee, want ik heb nog een hoop vragen.

Maar nou vroeg ik me af, hoe vroeg je eigenlijk HCG kan zien in je bloed. Weet iemand dit. Ik heb dit ook opgezocht, maar de ene site zegt tussen de 8 en 10 dagen na de andere site zegt weer 2 dagen eerder dan de urinetest, dus dat zou dan 12 dagen na de ovulatie zijn.
    Ik heb nu bloed laten prikken 9 dagen na de ovulatie.

Wat ik ook nog steeds vreemd vindt is dat ik nog steeds een temperatuur heb van 37,2 (voor ei 36,5) en ik heb wel bloedverlies, maar dit is wel heel weinig.

Ik weet dat een bbz de HCG niet zo snel stijgt, dus zou het dan toch nog kunnen dat het misschien toch mis is??

Ik hoop dat iemand antwoorden kan geven op de bovenstaande vragen

11. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand???

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat je gewoon ongesteld gaat worden. de ene maand zakt mijn temp al voor dat ik ongesteld word, de andere maand tijdens of zelfs na...
    ik hoop voor je dat je snel zwanger bent van een gezonde plakbeeb.

13. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je ontmoedigd me helemaal niet, hoor.
    Tuurlijk vind ik het jammer dat ik niet (gezond) zwanger ben, maar ik ben meer bang dat het weer niet goed is.
    Ik heb nu al 4 dagen bloedverlies en nog steeds een hoge temperatuur. Het lijkt wel of het niet door zet.
    Ik vraag je me gewoon af, wat dit kan zijn, gezien mijn geschiedenis.
    Misschien dat er hier ook vrouwen zijn die dit ooit mee gemaakt hebben.
    Ik ben benieuwd of de gynacealoog hier een antwoord op weet, maar dat duurt nog 1 week voordat ik daar terecht kan.
    Maar in ieder geval bedankt voor je berichtje!

Deel Deze Pagina