Hoi hoi, Ik vraag even advies aan je. Heb 1.5u geleden ook mijn VK gebeld, maar vond niets verontrustend. Mijn klacht: Sinds 13u vanmiddag krampaanvallen komen en gaan net onder ribben, ik dacht aan maaggebied, daarbij missellijk en geen eetlust. Gezien ik bekend ben met lage bloeddruk vond de VK niets verontrustends. Als het erger wordt of niet over gaat nog eens bellen en evt nr HA toe. Maarr.... nu zit ik alweer even rustig op bed en heb ik de gaten dat het helemaal niet zo hoog is als ik beschrijf. Het zit juist precies in het middden die kramp. Soms om de 10 min, niet heel regelmatig volgens mij. Maar wel komen en gaan terwijl ik rust en niet beweeg. Vind het zo gek. moet ik hier nog iets mee? of heb jij ook zoiets van kan geen kwaad? PS mijn kind is al sinds 13 u vanmiddag zoo actief. vind dit echt gek. opeens moet het toch ook rustiger worden? Alvast bedankt, Pina
Hoihoi, Als het je niet lekker zit mag je altijd je verloskundige nog eens bellen. Ik kan zo een twee drie niet verklaren waar de krampen vandaag komen. Hoop voor je dat het geen buikgriep is.......hier heerst het! Imke
Hoi Imke, ja ik weet het dat ik nog wel mag bellen alleen je wil niet altijd zo'n onzekere zwangere zijn he. Als ze zegt dat het niets ernstigs is, dan ligt het aan mijn gevoel. maar goed. Buikgriep heb ik nog nooit gehad. zou niet weten hoe dat voelt. Bedankt voor je vlugge reactie. Ik had als laatst de vraag: is een actief kind in je buik (al 7 u achter elkaar !!) altijd een teken dat het goed zit met je kindje? ik bedoel...ik snap dat het dan leeft, maar heeft het dan meestal het ook goede condities/naar het zin?
heb toch de VK nog even gebeld. die komt even kijken of het missch toch komt van de ligging van het kind. wil het even uitsluiten. je hooort nog wel. x