Allereerst: ik weet nog niet of ik zwanger ben. Dit is dag 29 van mijn cyclus, de vorige was 26 dagen (dat was de eerste pilloze cyclus), dus wat dat betreft ben ik 'overtijd', maar het zegt zo kort na de pil en pas dag 29 nog niet zoveel natuurlijk. Mijn vraag gaat echter niet daar over, maar over het volgende: Ongeacht of ik zwanger ben, voel ik de afgelopen kleine week alsmaar een trekkend gevoel in mijn lies links, niet helemaal bij de heup, maar meer naar het midden toe, zeg maar. De eisprong was deze maand ook links, als ik het goed voelde (vermoedelijk op dag 16). Kan het een teken zijn van een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap dat ik zo expliciet links dat trekkende gevoel heb, maar geen enkele keer rechts? Het doet geen pijn, het trekt alleen maar (alsof er een enorme pukkel onder huid verstopt zit ofzo). En als het geen zw is; kan het dan een teken zijn dat er iets mis is met mijn linkereileider? Of is het niet raar om dit te voelen? Alvast bedankt voor jullie antwoord!!!
Hallo, Het is heel lastig om hier een uitspraak over te doen. Het gevoel hoeft niet van je eierstok of eileiders af te komen. Kan ook wat anders zijn.Darm/blaas/spier. Het hoeft zeker niet te wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een probleem met je eileider. Eerst maar eens afwachten of je zwanger bent en als de pijn toeneemt of niet verdwijnt eens langs de huisarts.\ Imke
Inmiddels positief getest, en geen last meer van lies! Wel algeheel trekkend/ licht krampgevoel in onderbuik, maar niet op zo'n manier dat het verkeerd voelt. Lichte kramp zonder bloedverlies is niet raar voor week 5, toch?