hoi hoi ik had even een vraagje ik ben nu op mijn 28 dag van mijn cyclus maar de vorrige keer kwam het op dag 33 en nu had ik toch wel iets moeten voelen maar niets van dat alles alleen heel erg moe. en ik heb ook weer als ik afveeg sorry voor mijn vieze woorden maar dan krijg ik weer van dat doorzichtig slijm net zoiets als slakkenslijm zeg maar en je kunt er ook wel draden van maken het is niet heel erg veel en mini beetje eigenlijk maar maar wat wil dit zeggen ? op de dag dat ik eigenlijk eisprong moest hebben had ik wel heeel erg troebele urine kan iemand mij helpen liefs mij
He Roosje, Moest wel even lachen om je uitleg over je slijm . Misschien moet je nog even een paar dagen wachten, is denk ik het beste om uit te gaan van je langste cyclus. Maar wat het slijm betekent durf ik je niet te zeggen. Liefs Monique
hoi hoi ja ik snap het ook neit helemaal ze zeggen meestal dat dat slijm je vruchtbaarheids gedoe is toch maar dat kan niet want ik zit al op het einde van mijn cyclus ik heb op het normale moment dat ik dat slijm moest krijgen heb ik het wel gehad ik weet ook niet hoor ik wacht ook nog zeker tot ongeveer 7 okt dan ga ik pas wat doen in ieder geval bedankt liefs mij
Hai, Ik snap het ook nog niet helemaal hoor. Maar trouwens, nu ik erover na denk, krijg ik de laatste dagen ook wat meer last van slijm. Laten we hopen dat het goed nieuws is en niet dat de eraan komen! Liefs Monique