Hoi allemaal Sinds een paar weken heb ik, wanneer ik een kwartiertje ofzo heb rondgelopen, opeens last van een branderig gevoel en een beetje zeurende pijn in de huidplooi aan de overgang tussen de schaamstreek en de binnenkant van mijn bovenbeen (= is dat mijn lies?). Steeds aan de linkerkant. Het enige wat er tegen helpt is even te gaan zitten en dan is het weer over. Volgende week ga ik terug op controle en ga het dan even aankaarten bij de gynaecoloog maar vroeg me af of iemand van jullie (als ervaringsexperts ) wist wat het eventueel kon zijn? Heb al gehoord dat dit eventueel een teken van indaling kon zijn? Groetjes
Hoi, Ik heb exact hetzelfde, plus daarbij ook nog een. Verdikking in de lies. Het is overigens idd je lies, wat je omschrijft. Ik heb die pijn al vanaf circa week 23 (ben nu 35 weken). Ben ermee naar de dokter geweest en hij dacht aan enkel de verdrukking die op kan spelen bij een dikke buik. Ik zelf dacht eerst aan en liesbreuk, maar dat dacht de arts niet. Bij mij brand het dus ook ontzettend als ik even loop en wordt dus ook dik Laat je nog even weten wat de verloskundige zei?
Hoi chocolatecookie (mjam krijg er spontaan trek van haha)! Wow, jij loopt er al een tijdje mee rond blijkbaar. Ik gelukkig nog maar een week of 3. Morgenavond mag ik naar de gynaecoloog dus ik zal het je waarschijnlijk overmorgen weten te zeggen. Groetjes
Even een update voor chocolatecookie. Volgens de gynaecoloog zou het ofwel de ligamenten zijn die veel te verduren krijgen of indalingspijn. Hij had niet veel tijd voor mij dus ja, veel wijzer ben ik niet echt geworden :/ We moeten er ons alleszinds niet teveel zorgen in maken zei hij. Ik hoop dat de rest van je zwangerschap goed verloopt! Groetjes
Hoi GeoLilly, haha, klinkt lekker hè, een chocolatecookie Ja, het klopt, is idd al langere tijd dat ik ermee rondloop. Maar goed, nu nog even de laatste loodjes, dus dat lukt ook nog best wel.
Thnx voor de update! Wat zijn de ligamenten?? Zal het zo maar eens even googelen, haha. Ik hoop dat jouw zwangerschap ook voorspoedig zal verlopen en je er toch ook van kan genieten, ondanks de pijn. Groetjes!