Ik heb sinds een paar uur al last van branderig gevoel in onderbuik en tijdens plassen voelt het ook branderig aan in mijn vagina, in begin was het gelijk tijdens plassen maar nu is het aan het einde van plassen.. Ik drink veel water en daardoor moet ik vaker naar de wc.. Ik merk dat het nu wel wat beter is dan eerder maar toch maak ik me zorgen... Ik heb geen jeuk, alleen het is een zeurende gevoel hele tijd.. Alsof er zoveel druk is.. Ik ben nu op CD10... Tijdens seks heb ik geen pijn, alleen wanneer mijn man in mij komt in het begin, voel ik wel een beetje druk maar dat is al over zodra zijn penis volledig in mij is.. Mijn menstruatie is 4 dagen terug afgelopen,het duurde 6 dagen.. Aan het eind had ik bruinig en rozig slijmverlies, was wel anders dan normaal.. Kan het zijn dat het een infectie is wat al langer aan het spelen is of wat... Ik heb deze branderig gevoel nooit eerder gehad.. Wel af en toe toen ik zwanger was, maar dat eindige in een miskraam Het is nu weekend en ik moet wachten tot maandag.. Als iemand van jullie deze klachten herkent, aub help.. Wat kan het zijn
Ik zou even laten testen op een blaasontsteking... Klinkt mij niet bekend als normale klachten bij een "beginnende" zwangerschap
Waarschijnlijk heb je een blaasontsteking. Je zou ter overbrugging kunnen starten met n cranberry kuur En maandag je urine even inleveren bij ha
Nu is de branderig gevoel wel weg.. Alleen heb ik het aan het einde van plassen en dat is een beetje.. Lage rugpijn in ochtend tijdens opstaan uit bed, maar dat was ook maar voor even..
Een zwangerschap kan het ook nie zijn, want mijn ovulatie is pas rond cd18.. Maandag zal ik sowieso een afspraak naken.. In het verleden heb ik tekort aan vit D gehad.. Dat was goed geworden, daarom was ik gestopt met het nemen van vit D tabletten.. Misschien is dat weer omlaag gegaan.. Ik wil dat zeker wel laten checken..
Is het normaal bij een blijkbare blaasongsteking dat je na plassen branderig gevoel hebt? En tijdens afgeven zag ik wat rozig op de wc papier, dat druppelde aan het einde met de plas.. Dus overgebleven plas had een beetje bloed wat dus rozig wss op de wc papier
Je hebt echt n blaasontsteking. Tenminste je hebt de symptomen. Lage rugpijn hoort daar ook bij. Je kan daarbij ook bloed verliezen. Heb 1x een blaasontsteking gehad waarbij ik alleen maar bloed plaste. Goed veel drinken. Grotere hoeveelheden plassen doet minder pijn dan kleinere plasjes. Sterkte & succes maandag bij de dokter
Jah ik ga morgen een afspraak maken.. Ik merk dat het wel minder zit te worden maar toch is het wel irritant! Mijn eisprong volgt ook bijna, pfff kan je wel seks hebben met een blijkbare blaasontsteking? Ik durf het niet maar elke dag is de pijn wel minder.. Ik hoop dat het van zelf goed word en dat ik geen antibiotica hoef in te nemen! Ik wil dat deze ronde niet overgeslagen hoeft te worden door dit:/
Wat een opluchting, net naar de wc en helemaal geen branderig gevoel meer!!! Gelukkig Dat komt echt door veel drinken en vaker naar de wc.. Toch ga ik morgen wel een afspraak maken, wil mijn vit D ook laten controleren
Yep, het was een urine infectie.. Ze had gelijk mijn urine getest en er was wat bloed in de urine, dus ze wist gelijk dat het een infectie was.. Heb antibiotica voor 3 dagen gekregen.. 2 maal 1 tablet per dag..
Dankjeee!! Het is gelukkig al bijna over..onder in mijn vagina voel ik alleen wat druk, maar branderig gevoel is al weg Vandaag klussen!! Want ik heb eiwit afscheiding, dus bijna eispronggg!!♥️ Ik hoop dat seks geen pijn gaat doen en dat de infectie wegblijft.. Dokter zei om eerste 2 dagen met de antibiotica beter af te wachten.. Dit is nu de 3e dag. En ze zei eigenlijk dat het geen kwwad doet om te klussen Moet ik ergens op letten??