Op 9/11 begon mijn miskraam, op 18/11 was ik overal vanaf. Meteen opnieuw proberen was volgens de dokter geen enkel probleem, de dag waarop de MK begon zou dan de eerste dag van de cyclus zijn. Met de calculator erbij kwam ik op een ei op 22/11 maar dat kon wel een paar dagen verschillen volgens dokter. Vol goede moed dus begonnen, met de beroemde Etos pillen uiteraard! Na wat gerommel in m'n buik had ik op 23/11 wat bloedverlies, ik denk dat het een ovulatiebloeding kan zijn en op 26/11 nog wat (vruchtbaar ?) slijm. Als het allemaal een beetje klopt zou er op 27/11 iets kunnen innestelen of anders zou ik rond 6/12 ongi moeten worden. Nu heb ik alweer een paar dagen enorme last van mijn borsten, het voelt hetzelfde als tijdens mijn zwangerschap. Ik heb wat gerommel in m'n buik, lage rugpijn en ben aan het einde van de middag behoorlijk moe... Zou het nu alweer raak kunnen zijn, de vorige keer had ik precies dezelfde klachten.
spannend hoor, zit ongeveer in het zelfde schuitje,1 november een miskraam gehad ,de tweede in 6 maanden tijd. 3 november was ik eralweer vanaf,dus gewoon weer verder geklusd.bij me vorige miskraam had ik na 24 dagen alweer mijn bloedingen,nu heb ik nog steeds niets maar wel ontzettende zere borsten en rond half 4 kun je me van de bank vegen zo moe.benbenieuwd of we nu allebei weer zwanger zijn