Branderig gevoel in lies

Discussie in 'De lounge' gestart door wishtobe, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Ja, ik kan Google afstruinen, maar wij kennen het wel, daar staat gegarandeerd dat het levensgevaarlijk is, dit soort symptomen. Daarom hier even de vraag of iemand het herkent.

Een paar jaar geleden zijn wij gestart met het medische traject. Sindsdien had ik rond mijn eisprong altijd een minimaal branderig gevoel in mijn linker lies. Dat schoof ik op de grote hoeveelheid ingespoten hormonen voor de behandeling omdat ik het voor die tijd nooit had. Tijdens de zwangerschap nergens last van gehad. Dochtertje is nu bijna 8 maanden en heb het ineens weer. Maar nu is het branderige gevoel heftig en komt in vlagen steeds terug.
    Ik geef nog borstvoeding en heb nog geen menstruatie gehad sinds de geboorte van ukkepuk. Het lijkt mij geen eisprong te zijn zoals ik eerst altijd dacht in ieder geval. Iemand een idee wat het wel kan zijn?

Als het blijft doorzeuren,/branden ga ik de huisarts eens verblijden met een bezoekje.

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik denk toch echt dat wij niet meer weten dan Google.

Ik zeg maandag ff naar de ha.

3. Manque

Manque Niet meer actief

Voel je ook een soort bult, wat dieper in de lies? Want daar zitten ook lymfeklieren die opzetten wanneer je een lage weerstand hebt. Zitten ook in je oksels en in je keel, dus als je daar ook opgezette klieren voelt, kan het zijn dat je een lage weerstand hebt en je lichaam hard aan het werk is.

Deel Deze Pagina