Branderig gevoel liezen (morgen 5 weken zwanger)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden,

Sinds een uur ongeveer heb ik erg last van een branderig gevoel in mijn liezen! (au!) Ben morgen 5 weken zwanger.
    Heeft dit met groeipijn te maken, of moet ik mij zorgen maken???? :(
    Kan er niks van vinden op internet!

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    beetje ongi gevoel?? vaak als het in je liezen is is het groei/banden pijn.

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Nee, echt een brandgevoel, en dan echt in m'n liezen, trekt zelfs naar m'n been toe. Voelde net ook een 'plopje' in m'n buik.
    Ben zo bang! :( Dit is toch geen voorteken dat het niet goed gaat? :(

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Het brand gevoel is nu weg en heeft plaatsgemaakt voor een drukkend gevoel in m'n liezen, want naar m'n been trekt.
    Is dit groeipijn????

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Volgens mij had ik aan het begin ook regelmatig een vervelend gevoel in mijn liezen. Waarschijnlijk is er niks aan de hand! Probeer te ontspannen je hebt er toch geen invloed op. Makkelijker gezegd dan gedaan, i know, maar toch :)

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ken het gevoel. Heb het nu (29 weken) maar ook in het begin. Kan idd komen doordat de banden waar je baarmoeder in ligt, een beetje op gaan rekken. Zeker als het in je liezen is en doorstraalt naar je benen.
    Misschien is een warm bad lekker, dat helpt nu bij mij erg goed als ik last heb van m'n banden.

Succes!!!!

missvis vindt dit leuk.
  7. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Bedankt dames, dit stelt me enigszins gerust!
    Heb toch het idee dat ik al vroeg hier last van heb. Kan dat al zo vroeg, 5 weken trouwens?
    Heb ook geregeld last van lage rugpijn!
    Verder heb ik eigenlijk ook geen last van symptomen, alleen kokhalzen af en toe (zonder misselijk te zijn), vermoeider... Verder niet, in tegenstelling tot mijn andere zwangerschap.
    Daarom ben ik zo bang dat als ik zulke dingen voel er iets niet goed is!
    Maar dit is dus herkenbaar, maar dan ook al zo vroeg, had het eind vorige week (toen ik ruim 4 weken was al!)

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Is moeilijk om niet te twijfelen en je zorgen te maken, maar elke zwangerschap is weer anders. Misschien nu een kindje van het andere geslacht?:p

Succes meis!

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Er gebeurt zoveel in je lichaam. Allemaal veranderingen waar je best wat van kunt voelen. Misselijkheid en vermoeidheid begint soms ook wat later. Ik had dat pas met 6 weken ofzo.

10. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Haha, zou kunnen ja, wie weet! ;)
    Vind het al zo vroeg, met ruim 4 weken al last van je banden, maar dat kan dus wel?!
    Het is ook niet steeds dezelfde pijn, dan in m'n lies, dan boven m'n schaambot.. Heel wisselend, en heb ook na het plassen dat ik dan pijn heb boven m'n schaambot en in m'n liezen.
    Toch allemaal banden die dit doen?

11. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dit was mijn eerste symptoom bij m'n eerste, extreem vermoeid en ben vandaag gewoon volop fluitend aan het werk geweest!
    Daarnaast had ik ook erg pijnlijke borsten bij onze eerste, nu niks van dat alles, en dat alles stemt mij ongerust. Niks geen symptomen haast, dat maakt mij bang.
    Alleen dan de zere liezen/buik, stemt mij ongerust erbij en daarom mijn vraag, want ik herken dit echt niet van onze eerste!

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Zo klinkt het wel. Snap nu wat bandenpijn is hahaha! Wist niet wat mensen ermee bedoelde toen ik een week of 6 was, maar nu wel :D. Echt de liezen en het gevoel alsof je op de stang van je fiets bent gevallen. Je banden zitten namelijk vast aan je schaambeen, vandaar dat die ook gevoelig is. Zou als het te erg word ff lekker in bad gaan, dat ontspant de banden.

13. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Ja ook gehad. In je liezen zitten allerlei zenuwbanen bij elkaar waardoor de pijn ook snel kan uitstralen. Herken het brandende gevoel. Alsof t scheurt. Komt volgens mij door de banden

14. Koesje

Koesje Niet meer actief

Herkenbaar! En we zijn even ver..
    Dit is ook mijn tweede zwangerschap en nu al heel anders dan de eerste. Symptomen die ik toen wel had en nu niet en andersom.. Wordt er ook onzeker van! Komt vast goed!!

15. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien voor de zekerheid je urine laten nakijken op blaasontsteking? Ik kan normaal niet slapen van de pijn met blaasontsteking en nu voel ik juist heel licht en vreemd gevoel. Heb al een kuur gehad vanmorgen weer na laten kijken is nog niet over. Gisteren positief getest trouwens dus wist het niet eens dat ik zwanger ben naar verklaard wel waarom ik geen echte pijn heb omdat blaasontsteking heel anders kan voelen nu.

Deel Deze Pagina