Hoi meiden.. Ik wil het nu even van me afschrijven. Ik ben vandaag 5 dagen overtijd, gisteren een negatieve test in de middag. Normaal is mijn cyclus rond de 30 dagen en vaak op de dertigste dag precies. Heel regelmatig is het nog nooit geweest maar vaker eereer dan later ongi. Ik voel ook totaal niks geen buikpijn pijn in mn onder rug waar ik normaal op mn NOD wel last van heb. Gekke is dat ik rond mijn eisprong heb gevloed, donker bruin bloed. Rond die dagen hebben we geklust, ik wist niet wat ik zag omdat ik dit nog noooit heb gehad.. gister jeukten mn borsten en waren wat gevoelig.. vandaag niks meer en voel me verder prima. De laatste dagen wat moe en hoofdpijn.. Wie heeft ervaring hiermee en war zijn mn kansen? Bedankt! Gr. Lau
Kwaaltjes zeggen helaas niets... T enige wat iets zegt is t uitblijven van je menstruatie én een positieve test! Doe over een dag of twee nog een test, liefste met ochtend urine. Is die weer negatief, dan zou ik toch even langs de HA gaan als je normaal een redelijk regelmatige cyclus hebt.
Het zegt niks, ik heb ook met 32 dagen negatief getest en nu met 44 dagen hartstikke positief! Had om wat redenen zo lang gewacht.. Het kan dus alle kanten op!
Ik was 5 dagen overtijd, test gedaan en negatief. Uiteindelijk met heeeeel veel pijn, meer als normaal, toch ongesteld geworden... Het kan zijn dat je een x later bent met ongi en anders zou ik over een paar dagen nog even een test doen. Als die negatief blijft toch even naar de ha
He ladies! Ja zit niet zo mee.. voel nog steeds niks.. dinsdag ga ik weer testen en inderdaad met ochtend urine mocht ik nog steeds niet ongesteld wezen.. bij negatieve test gelijk maar de ha bellen hoop niks raars...
Ik testte pas een week nadien toen pos.. helaas wel een mk.. ik lees bij veel late testers dat t toch mis gaat... Of lijkt t zo?
Ik teste een week na nod negatief en een week daarna pas positief. Cb gaf toen 2-3 weken aan. Gaat niet altijd mis want ben alweer in mijn 33e week
Ik heb 3 weken gewacht, omdat k bang was dat t niet zo was... & zou eigenlijk n maand wachten, maar op aandringen van moeder's heb ik t gedaan.. Was wel zwanger. Nog even wachten dan? Desnoods tot je 2 weken overtijd bent? Kan toch geen kwaad!