Hi dames, ik heb vorige week een geslachtsbepalende echo gehad in Leeuwarden. We krijgen dus een meisje. Ik krijg nu al roze dingen en vind een meisje ook zo leuk, maar ben zo bang dat het met 20 weken toch een jongen blijkt te zijn omdat ik me nu zo verheug op een meisje. We hebben al een jongen en waar ik enorm blij mee ben maar een jongen en een meid is natuurlijk wel erg leuk Wie had ook zo'n gevoel? En tegenwoordig met de moderne apparatuur klopt de geslachtsbepalende echo wel toch? Groetjes Elisah
Haha, ja herkenbaar hoor! Wij wisten het geslacht ook al vanaf 16,5 week! Na even wat gepor en gezoek 99% een meisje! Ik durfde alleen nog geen roze spulletjes te kopen en ik bleef stiekem toch kijken naar blauwe spulletjes. Eergister korte echo gehad bij de gyn om wat te controleren. Vroeg ze of ik het geslacht wilde weten want het kindje lag er toevallig zo goed bij. Een meisje dus Ik denk dat het bij jou ook wel zo zal gaan!
ik zit precies hetzelfde. Bijna 2 weken geleden geslachtsbepaling gehad, en wij krijgen een meisje. Dus iedereen komt nu met roze spulletjes aanzetten. Alleen ben ik zo bang dat het met de 20 weken echo opeens een jongetje blijkt te zijn. En het maakt me niet uit wat het is, alleen ben ik nu al zo gewent aan een meisje, dat het wel als een klap zou komen. Ik denk dat de kans niet zo heel groot is dat het opeens toch een jongen blijkt te zijn, maar toch hou ik het wel in mn achterhoofd..
Wij hadden het met 16 weken ook laten doen. Bij ons werkte hij eerst niet mee, maar uiteindelijk zagen we echt een piemeltje. Ze zeiden van te voren wel, dat ze bij jongens meer zekerheid durven te geven als bij meisjes. Maar als je drie streepjes ziet op de echo.. Is het een meid hoor! Jongetje zie je echt duidelijk.. Veel shop plezier!!
Hier ook te horen gekregen dat we een meisje verwachten, maar ik wacht ook echt nog even met t verven van de babykamer!! Volgens de vk ook voor 99procent zeker. Rond de 14weken ook een echo gehad omdat ze toen t hartje niet konden vinden(bleek achteraf gewoon goed te zijn gelukkig) toen dacht ze ook meisje... Maar wil ook echt de 20weken echo afwachten!! T gevoel hier komt denk vooral door anderen...iedereen, maar ook echt iedereen roept een meid bij jullie???nee, t is een jongen hoor!
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Gek hè dat je zo in de wat bent na wel een zekere echo, Hahaha. We kunnen het gewoon niet geloven.