Hallo allemaal, Volgende week donderdag of vrijdag is mijn nod. Nu had ik dinsdagnacht ineens een vreselijk branderig gevoel bij het plassen, echt zoals bij een blaasontsteking. Dat heb ik heeeeeel vaak gehad in mijn leven, dus herkende het eigenlijk meteen. Urine ingeleverd, alleen waren er geen bacteriën in de te vinden... ik snap er niks van. Het gevoel was woensdag nog heel erg aanwezig maar neemt elke dag een beetje af. Vind t zo raar. Zou het iets met een zwangerschap te maken kunnen hebben? Iemand ervaring mee?
Ik ken dit helaas echt niet als vroeg symptoom en heb het ook nooit bij iemand gehoord.... Hopelijk voor jou toch een goed teken!
Lijkt mij niet dat het te maken heeft met een eventuele innesteling of prille zwangerschap of iets. Maar hopelijk is er toch iets gaande bij je!
Herken het niet. Plassen voelde bij mij niet branderig ofzo tijdens beide zwangerschappen. Je urine is ook op kweek gezet? Dat je dus een dag of wat later kon bellen voor de uitslag? Denk eerder aan een urineweginfectie of een schimmelinfectie. Mocht je toch denken aan een zwangerschap: symptomen worden veroorzaakt door HCG. Dus dan zou je nu al een test kunnen doen en die zou dan positief moeten zijn.
Euhz! Mijn verhaal! Vrijdag of zaterdag testen, sinds twee dagen irritatie bij plassen. Maar ook dikke witte afscheiding (sorry). Misschien heeft het bij mij daar mee te maken ?