Overtijd maar test geeft negatief aan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elsie22, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben overtijd maar test zegt negatief.. wanneer kan ik het beste weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden?

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zie dat je in de tweede maand van het stoppen met de pil zit ;).

Hou je er ook rekening mee dat je kan ontpillen en je cyclus zomaar langer kan zijn?

Heb je ovu testen gedaan?

Liefs

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja daar hou ik rekening mee, ik heb geen ovu test gedaan maar heb me eisprong echt duidelijk gevoelt op dag 14 van me cyclus

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Toen ik aan het ontpillen was voelde ik ook van alles in me buik rond CD14 en CD16.

Helaas was dit dus helemaal niks, maar puur symptomen van ontpillen.

Wat heb je exact gevoeld? En als je zwanger bent zou je nu wel positief moeten testen.

Een vrouw maakt na de innesteling HCG aan, dit verdubbeld om de dag.

Je zit nu 2 dagen overtijd, dus als je morgen test met ochtendurine (hoeft niet eens als je overtijd bent) zie je het snel genoeg.

Maar denk als hij morgen negatief is, dat je niet zwanger bent :(, maar dat het ontpillen is :(.

Liefs

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik had gister ongesteld moeten worden dus 1 dag overtijd.. maar als ik ongesteld word zal ik de ovu testjes gaan gebruiken.. maarja moet ik eerst ongesteld worden he..

maar als je ovu test positief is krijg je dan je eisprong nog hoe werkt dat precies?

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik denk dat ik ongesteld ga worden, had net bruin slijm ben opzich blij want dat heb ik zekerheid

Deel Deze Pagina