vraagje(s)?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Stellaa, Oct 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stellaa

Stellaa Actief lid

Jun 7, 2009
    276
    0
    0
    #1 Stellaa, Oct 13, 2009
    Last edited: Oct 13, 2009
    :(goedeavond!

op Cyclus dag 7 verloor ik wat vruchtbaar slijm het leek er in ieder geval op het was rekbaar etc.
    was een heel klein beetje.
    een paar meiden hebben mij verteld dat het wel al zo kon wezen dat ik al snel in me vruchtbare dagen zou kunnen zitten en dat me cyclus dan ongeveer 25 is.
    en ik zit vandaag op 27 dus zal ik 2 dagen overtijd wezen.
    daar ga ik al niet meer vanuit..gezien mn handtekening hieronder:(

heb vorige week een paar dagen een smerige smaak in me mond gehad, tandenpoetsen,kauwgom het hielp voor even maar daarna werd het toch weer vies, ben hier weer paar dagen vanaf.

Afgelope maandag EN vorige week ook een steek gehad bij me navel en dat was geen pretje, meestal heb ik tintelende prikjes van binnen wat ik zelfs lekker vind voelen, haha.
    nu heb ik dus 2x aan toe een hele erge felle steek gehad bij me navel het gevoel of er een naald in zat en er niet uit wou dit heeft bij beide keren miss 1 minuutje aangehouden.
    aangezien ik dit nooit gehad heb vraag ik me af wat dit kan wezen!

eergister op de wc had ik wel een bolletje met heel wit slijm dat ik in draden kon uitrekken ( kan dat ook sperma wezen? :), na mij idee is dat toch niet zooo rekbaar dat je t zelfs langer dan n cm uit kan rekken?).
    en vandaag weer een heeeel klein beetje vruchtbare slijm maar kan nu toch helemaal niet meer inde vruchtbare dagen zitten? d8 hierbij ook miss wel sperma maar t had wel gwn eiwit 8tig kleurtje en rekbaar

verder heb ik heel wat aders op me borsten, misschien heb ik dat altijd wel rond deze tijd maar omdat ze jeuken ben ik toch maar even in de spiegel wezen kijken..heb er zowiezo altijd wel een paar maar zijn er nu ook meer. maar daar ga ik niet uitkomen. en vind het eigenlijk minder belangrijk dan die steekjes.

& me laatste vraag is : als je bijv. een vieze smaak heb als sympthoom kan het dan ook wezen dat het na een paar weken/dagen alweer weg is?
    ik zit mezelf steeds gek te maken dat als ik iets voel dat ik dan gelijk denk van ja een sympthoom maar waneer het weg is dat k dan tegen mezelf zeg het was dus geen sympthoom. terwijl het miss wel gekund had dan.
    heb nu echt mezelf aangepraat dat als je een sympthoom heb je het de hele zwangerschap wel zou hebben/voelen

Sorrie voor het hele verhaal maar zo leg ik het een beetje uit in mn eigen woorden. heb hier heel veel vraagtekens bij, haha

Groetjes!

2. Stellaa

Stellaa Actief lid

Jun 7, 2009
    276
    0
    0
    Ben net me bed even uitgeweest om naar de wc te gaan omdat het "jeukte" daar benede.
    met afvegen had ik dus weer slijm wel minder rekbaar en als ik het tussen me vingers hield voelde het heeel waterig aan net water in een bolletje.
    sorrie voor details enz.

Share This Page