Mijn dochter is inmidels drie maanden oud en ik heb nog steeds last van mijn darmen, vaak diarree, krampen en veel lucht.. Zijn er meerdere die daar last van hebben? En wat heb je er aan gedaan?
Probiotica al eens geprobeerd? Kunt ook kijken of momenteel bepaalde produkten zoals melk of fruit veel invloed hebben. Laat het eens een paar dagen weg. Daarnaast hebben hormonen veel invloed op darmen en moeten darmen blijkbaar de weg terug weer vinden na een bevalling. Alles moet weer op de plek. Oh ja; even geen ui en ander produkten die gasontwikkeling bevorderen. Ook geen koolzuurhoudende dranken. En probeer eens Rennie deflatine. Helpt grote luchtbellen weg te werken waardoor je automatisch minder pijn krijgt. Luchtbellen/gassen veroorzaken vaak veel pijn.
Ik pak iedere dag een yakult, doe ik al jaren eigenlijk.. Ik zal inderdaad eens proberen een aantal dingen weg te laten uit mijn dagelijkse dieet..
Bij mijn zoontje extreem last van gehad. Ik heb altijd zwakke darmen gehad (reumatische aandoening) en ik had last van een stressreactie op mijn darmen door de komst van mijn kindje. Mijn darmen reageerden op zijn gehuil (wat hij gelukkig niet al teveel deed). 's Nachts werd ik dus niet wakker van mijn oren maar van kramp als meneertje een voeding wilde hebben. In mijn geval was het dus stress (niet echt stress maar verandering etc), algemene zwakte en borstvoeding geven hielp hierbij niet. De hormonen verergerde het e.e.a. Bij mijn tweede ben ik hiervoor in de behandeling gekomen omdat het me bij de eerste echt vaak belemmerd heeft en veel pijn heeft gegeven. Wel let ik heel goed op: - voldoende vezels (niet teveel) - geen koolzuurhoudende dranken - weinig caffeine - geen rood vlees of rauw vlees / vis Lucht had ik niet veel last van In principe mag je 9 maanden ontzwangeren uittrekken OOK voor je darmen!
ik heb er dus ook last van....ook van opvliegers hoort er allemaal bij helaas...idd 9 maanden ontzwangeren...grrrr...:x