Hoi meiden, Ik heb met vlagen last van een branderig gevoel achter mijn schaambot. Herkennen jullie dit? tnx
Ja, ik heb dit nu nog regelmatig. Soms best erg en soms wat minder erg, en soms helemaal weg. Als het goed is moet dit bandenpijn in de eerste weken voorstellen..
Dankje voor je reactie. Het is nu weer weg, komt echt met vlagen. Raar gevoel, net of het van binnen heel warm of koud wordt. Nou, het zal er wel bijhoren .
ja dat is precies wat ik ook ervaar steeds. En soms kan het wat stekeriger of trekkeriger worden, maar dat komt op het zelfde neer
Gelukkig maar, dan zijn we niet raar ! Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap, je bent de gevarenzone voorbij lees ik .
nou helaas weet ik nog niet zeker of ik in de situatie zit van een missed abortion of niet. Dus bij mij loert het gevaar nog. Ik heb twee weken geleden een echo gehad waarop alleen een vruchtzak te zien was. Er waren twee mogelijkheden: missed of te vroeg. Uiteraard hoop ik op te vroeg, maar dit zal ik morgen pas kunnen zien. In de tussentijd zijn de hormonen wel toegenomen en heb ik geen bloedverlies gehad. Dus ik hoop op goed nieuws morgen. maar zonet had ik een foto zitten kijken van iemands anders echo en die had zo'n zelfde vage kringetje de eerste keer en die was wel zwanger verklaard, dus ik hoop dat ik dan ook echt zwanger ben
Oow meis, sorry dan van mijn opmerking! Dat wist ik natuurlijk niet! Ik ga voor je duimen voor morgen! En hopen dat het goedkomt. Maar geen bloedverlies is vaak wel een goed teken! ( zit in hetzelfde schuitje, maar pas 31 maart echo) Ik spiek morgen meteen weer hier!!
ach, dat kan je niet ruiken, toch? thanks . Als ik morgen nog niet gereageerd heb, stuur me dan een persoonlijk bericht, dan reageer is sowieso daar op Tis wel lastig hoor dat wachten!, absoluut niet leuk
Even een snel bericht van mij. Ik heb zojuist mn echo gehad, en hierop was het embryo te zien! Het is 7 weken en heeft een kloppend hartje. Echt heel bijzonder en onrealistisch om te zien. Meer later.
Gefeliciteerd meid! Dat zal een fijn gevoel zijn! . Dan ben je wel een stuk teruggezet toch? Was je niet al bijna 11 weken?
nee ik was eigenlijk 9 weken. Dus 2 weken terug gezet. Ik vraag me dan af wanneer ik precies bevrucht was... Maar ik ben wel echt heel blij. En ben nu net als jij een novemberzwangere had je daar al op het forum gezien. Laten we hopen dat jouw echo ook goed uitloopt! Ga er gewoon van uit. Bij mij is vandaag de bandenpijn erger dan gister (net zo erg als de vorige maandagen). Begin er wel een beetje aan te wennen. Dan heb ik er als het goed is morgen last van en dan weer tot zondag niet.
oow, dat valt nog wel mee! Ja soms kan innesteling lang duren heb ik al wel eens gehoor! Maar super dat alles goed is joh, en novembermama's is leuk! Ik klets alleen in het buikentopic nu (kom je daar ook een fotootje zetten?! ), vind dat andere topic wel erg druk. Hopen dat bandenpijn dan weer even afzakt. Ik heb nu wel vertrouwen in mijn echo, kwaaltjes worden erger en mijn buik is echt onwijs opgezet. Plaats je ook een buikfotootje int topic?
Ja maar deze is wel heel erg laat, van de week voordat ik ongesteld moest worden. Ja is goed, ik ga van de week wel tijd maken voor een foto. Misschien morgenavond nog. Mijn buik is al lange tijd opgezet geweest en begint nu juist af te slanken, omdat mn darmen eindelijk rustiger worden sinds vrijdag. Ik weet om eerlijk te zijn ook niet hoe druk de fora zijn, ik had gewoon even gezocht of ze al bestonden. Maar er zijn altijd je mensen al voor. Hoe lang ben jij eigenlijk bezig geweest voor dit kind? En heb je al een kind?